Kijkduin (Den Haag) 13 juli 2013

Mooi volle gas show gezien! beetje aan de vroege( lichte) kant begonnen als enige aantekening. Wat waren de z shapers? mega maxi's? Ook de rode tails in het begin zou ik graag van willen weten wat het was.

Heren mijn complimenten voor iedereen die meegewerkt heeft aan deze show. Ik vond het echt een hele leuke consu show! De lucht was continu gevuld en in de finale werd even flink gas gegeven heerlijk!

Laatst bewerkt:
Aangekomen in Kijkduin met een maat, vond ik het erg rustig op straat daar.
Zeker na zo'n mooie dag met zon, heb ik het weleens drukker gezien daar.

Eerst gewoon iedereen straal voorbij lopen met mijn duffe kop maar na een telefoontje met Vuurvent, kwam ik toch weer bij het groepje terecht :p
Er stonden een hoop freaks maar verder vond ik het niet bijster druk.

Ik vond het erg jammer dat ze zo vroeg begonnen. Even een 10 minuten wachten had toppie geweest maar ik heb al met al best genoten. Locatie is echt top zo met de zee op de achtergrond.
Aardig gas erop en zo hoort het met consushows :p

Heb het virus aardig te pakken en ik houd ervan. :D

Bedankt mannen voor een heerlijke consushow, lekker gas erop , hadden even moeten wachten dat het donker was kwamen de effecten wat mooier over , even bij geklest met de freaks was me eerste show na dusseldorf japantag , heb nu de mega maxi goed gezien en die gaat op me lijst , is er een schietlijst van zaten altijd mooie cakes bij voor me lijst
gr Richard

Mooi volle gas show gezien! beetje aan de vroege( lichte) kant begonnen als enige aantekening. Wat waren de z shapers? mega maxi's? Ook de rode tails in het begin zou ik graag van willen weten wat het was.

De Z shapers waren Mega Maxi's en de rode tails cakes zullen wel The Moment geweest zijn.

Edit: blijkbaar zit ik er naast zie onderstaande reactie.

Laatst bewerkt:
We hebben zowel de Mega mini's als de mega Maxi's gebruikt. En die cakes met die dikke tails kwamen uit de China Red Box 4.1 (Als het goed is cake B/2) In het volgende filmpje gaat hij op 0:40 af.

Zeker een mooie consu show! lucht constant gevuld en het einde was zeker de moeite waard. Lekker rammen... Prima.

Was echt een vol gas show. Iets meer rustige momenten erin en je kan zo door richting de 20 minuten. Zeer vermakelijk op een relaxte zomeravond. Team vuurwerkhal, bedankt!

Bedankt mannen voor een heerlijke consushow, lekker gas erop , hadden even moeten wachten dat het donker was kwamen de effecten wat mooier over , even bij geklest met de freaks was me eerste show na dusseldorf japantag , heb nu de mega maxi goed gezien en die gaat op me lijst , is er een schietlijst van zaten altijd mooie cakes bij voor me lijst
gr Richard

Schietlijst hou je nog even tegoed van me maar die zal ik zeker nog wel even posten deze week.

Met dat goud? Dat waren meerdere Ekim's. Is van Katan.
Saluteblokje ervoor met groene sterren de China Salute 100s. China Red.
De silver tails to salute waren Flashing Salute/ Thunderstruck van Katan.

Nee dat waren Silver Salutes, er zijn geen Thunderstrucks of Flashing Salute aan te pas gekomen.

Back
Bovenaan