Kijk ergens midden in het filmpje gaat het mis [Schokkend]

Pyroboy26

VWC lid
Dit had veel ernstiger af kunnen lopen, ik weet niet wat hij afsteekt maar het gaat mis. aktie 53 seconden
Wat een idioten bij elkaar daar, de ene nog meer gezopen als de ander.

LET OP!!! SCHOKKENDE BEELDEN, NIET KIJKEN ALS JE ER NIET TEGEN KUNT!

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan ook niet met vuurwerk omgaan... Zou sowieso niet op zo'n plein mijn 00:00 moment willen vieren. Veel te druk en veel te veel mensen die te dronken zijn op zo'n moment. Mooi in de straat.

Kan ook niet met vuurwerk omgaan... Zou sowieso niet op zo'n plein mijn 00:00 moment willen vieren. Veel te druk en veel te veel mensen die te dronken zijn op zo'n moment. Mooi in de straat.

En dat is nou net waar Arno en kornuiten zich hard voor maken, dit is een mooi voorbeeld hoe het gaat lopen.

Moet er niet aan denken om tussen dat zooitje te staan :bonk:
En je kan dit ook bijna geen Nederland meer noemen :rolleyes:

Deze is ook leuk:

[video]http://www.dumpert.nl/mediabase/6707338/fb2fff59/ging_niet_helemaal_als_gepland.html[/video]

wat een debiel, man dat vuurwerk hoor je al helemaal niet in een stad af te steken vol met feestgangers.

Heeft niks met Nederlands consumentenvuurwerk te maken, was zowiso al weinig nederlands in de film

IK weet dat wel, maar de rest van Nederland niet en door deze enorme te-ring klappen gaat er mijns inziens echt een verbod komen. Je ziet ook dat degene die ze afsteken geen liefhebbers zijn maar stoer doeners. Kijk mij eens met mn knallertje....

dit zijn de enige plekken waar ik begrip heb voor een afsteekverbod. Komop man supergrote mensen massa, iedereen dronken en vuurwerk. Let je op bonte, dit gaan we krijgen maar dan x100 erger als jij je zin krijgt, centrale shows waar duizenden op afkomen, zie je het voor je? Gezellig toch....

Dat is niks voor mij, met een stel dronken mensen op een overvol pleintje ergens... dat is vragen om problemen

Sowieso grote mensen massa`s in deze tijd.Wil niet hysterisch gaan doen maar vermijd ze liever. :p

Jaja, kijk hier uw traditieverziekers...koren op de molen van meneer Bonte. Geen medelijden.

Nou ik wel, dit soort opmerkingen snap ik niet helemaal. Die jongen doet wat doms en is getekend voor de rest van zijn leven. Volgens mij missen de mensen die dan weer zo nodig 'geen medelijden' moeten roepen een portie empathie.

Sowieso grote mensen massa`s in deze tijd.Wil niet hysterisch gaan doen maar vermijd ze liever. :p

Los van dat, ik maak liever me eigen avond met mensen die ik ken in een klein gezelschap. Zonder een stel IQ loze apen die lopen te klooien met te zwaar vuurwerk

Back
Bovenaan