Kerstmarkten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Intratuin tuin apeldoorn is ook in volle gang
FB_IMG_1633067311011.jpg

FB_IMG_1633067317409.jpg

FB_IMG_1633067325881.jpg

FB_IMG_1633067336992.jpg

Foto's komen van hun zelf, maar beetje sfeer creëren hier, kan geen kwaad :D

Opvallend weinig machtige krijgers die afreizen richting Duitsland in dit topic tot op heden.
Ik ga over 1,5 week 10 dagen op vakantie naar de Eifel.
Maar of ik daar dapper voor moet zijn?

----
Een jaar of 5 geleden naar de kerstmarkt in Aken geweest.
Erg sfeervol en probeer de chocolade drank bij de glühwein stand. (Hexenhoff)
Erg lekker en je krijgt ook nog een leuke beker mee.

Voor de liefhebbers

Voor als je echt niet meer kunt wachten...✨

Vanaf morgen is onze kersthuisjes afdeling geopend. Het grootste miniatuurdorp van Europa met treinen, huisjes water en de mooiste miniaturen.

En vanaf zaterdag 9 oktober is gehele Kerstshow open. We zien je graag in Verwonderland Het Hotel.

Intratuin duiven

Duiven staat hier ook zeker in de agenda om te gaan. Hotel in Düsseldorf is geboekt voor 2 dagen kerstmarkt en zullen er in de buurt ook zeker de nodige pakken. Zin an!

Ik ben van de week naar de Christmas Village geweest in Scheveningen. Geweldig dat je nu al zo'n kerstwinkel hebt vanaf september. Het is nog vrij groot met 2 verdiepingen en ze hebben looproutes gemaakt zodat alles prima doorstroomt. Ik heb een aantal foto's gemaakt zodat je er een beetje een impressie van hebt. De prijzen zijn zeer schappelijk wat ik eigenlijk niet had verwacht. Parkeren kan daar trouwens gewoon voor de deur ( betaald ) en na afloop kan je een visje halen daar in de haven.

De foto's zijn maar van 1 deel gemaakt maar je hebt daar meer ruimtes. Echt leuk gedaan, zeker een aanrader om er heen te gaan!

Screenshot_20211002-120612_Gallery.jpg

Screenshot_20211002-120622_Gallery.jpg

Screenshot_20211002-120632_Gallery.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Wij gaan volgende week naar Duiven. Hebben al filmpjes bekeken hoe het er daar nu weer uitziet, en dat hebben ze wederom prachtig gemaakt zeg. Blijft mooi, en kostbaar:p, om op die kerstshows te lopen.

wolters_2018.jpg

wolters_2018_7.jpg

wolters_2018_6.jpg

Gister moest ik wat halen bij de Intratuin. Natuurlijk ook even gekeken op de kerst afdeling.

IMG_20211019_155023.jpg

IMG_20211019_155051.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan