Tegendraads
VWC lid
merkte voorig week vrijdag wel in leer bij vuurwerkshow en kermis niet ver van de grens af dat veel politie was zowel Nederlandse als Duitse politie
Ja dat zal dan toch voor een reden zijn. Bedankt in elk geval voor je feedback.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
merkte voorig week vrijdag wel in leer bij vuurwerkshow en kermis niet ver van de grens af dat veel politie was zowel Nederlandse als Duitse politie
Tsja. Laat het je niet weerhoudenJa de meeste sterfgevallen zijn thuis in bed. Maar toch lijkt de kans in DE groter als in NL bijvoorbeeld.
Er lopen helaas een hoop gekkies rond dus dacht vraag het eens hoe andere erin staan.
Toch is de kans op een kerstmarkt in DE groter?
Maar ik snap je punt, was gewoon nieuwsgiering naar hoe anderen hier in staan.
Volgend jaar zou ik graag eens Duitsland bezoeken met een kerstmarkt en uiteraard vuurwerk als dat hier niet meer mag.
Vandaag ook besloten dat we halverwege december nog een keer naar Duitsland gaan met de kids voor een dagje kerstmarkt. Gaan dus 2 keer naar Dusseldorf, keer naar Keulen, Duiven en Halsteren. En dan nog een paar tuincentra hier in de buurt, volop die sfeer pakken.
Een intratuin, samen Duiven de grootste kerstshow van Nederland. Zit hier 1 km vandaanHalsteren? Is dat ook een Intratuin of tuincentrum?

Koning ook natuurlijk

Ah oke die heb ik even gemist dan. Duiven kom ik ieder jaar wel. Misschien heeft het met de afstand te maken want voor mij is het juist ver weg. Voor jou ook trouwens @omepje . De moeite waard dus?Een intratuin, samen Duiven de grootste kerstshow van Nederland. Zit hier 1 km vandaan![]()
Geen idee haha, voor ons is het 200km. Maar @Mattenfreak heeft ons overgehaald. Maar schijnt een hele mooie te zijn.
Nee maar las wel dat het mooi moet zijn in de grotten de kerstmarktDit jaar wil ik ook minstens weer 2 kerstmarkten mee pakken in Duitsland. Oberhausen ga ik sowieso ieder jaar heen omdat het mooi te combineren is met Centro. De andere moeten we nog even zien. Ook wil ik dit jaar eens de kerstmarkt in Valkenburg bezoeken, mensen hier bekend mee?
Valkenburg is erg leuk en erg sfeervol in de grotten. Doe maar 1 grot per jaar en niet alle 2. Dezelfde kraampjes zijn ook in de andere grot, of de ene.Dit jaar wil ik ook minstens weer 2 kerstmarkten mee pakken in Duitsland. Oberhausen ga ik sowieso ieder jaar heen omdat het mooi te combineren is met Centro. De andere moeten we nog even zien. Ook wil ik dit jaar eens de kerstmarkt in Valkenburg bezoeken, mensen hier bekend mee?