Kerstfilms.

Is het erg dat ik eigenlijk nooit een kerstfilm van begin tot einde heb gekeken? Altijd deels op de tv maar nooit volledig, zelfs home alone niet...

Gister de eerste voor dit jaar weer gekeken. Perfect christmas pairing, niet de beste kerstfilm maar tog weer fijn om te kijken. Benieuwd op hoeveel films we dit jaar komen.

Vroeger was Home Alone wel eentje die altijd voorbij kwam maar tegenwoordig kijk ik nog maar weinig films. Ik denk dan ook niet dat dit topic voor mij weg gelegd is.

nog niet gezien dit jaar, staat ook nog niet op de planning, zal pas na sinterklaas zijn als ze ook weer op tv uitgezonden gaan worden

Ik wacht nog even met kijken. Vorig jaar was ik al vrij vroeg door alle nieuwe kerstfilms heen.

Netflix had de laatste jaren echt leuke nieuwe kerstfilms. Hopelijk dit jaar weer (Vervolg op the Christmas Chronicles etc..)

Als kind was ik helemaal leip van die home alone serie. Geweldig om te zien. Vooral de del 1,2 en 3. Middels ken ik ze wel, maar nu is het voor mn kinderen weer heel erg leuk. Zo blijf je ze kijken en toch blijft het sfeervol 'en grappig'.

Back
Bovenaan