Kennen jullie het volgende probleem?

Normaal heb ik een vooraf gesteld budget en ook heb ik jaren niks gekocht. (dus mag dit jaar wat inhalen)

Echter vorig jaar door de hype rond de Color Hypnose op dit forum terecht gekomen en de freak acties ontdekt.
Zodoende had ik een flinke bestelling in Januari geplaatst en 'dacht' wel grotendeels klaar te zijn.

Toen kwam het nieuws over een verbod en speelde het zinnetje laatste jaar meermaals in mijn hoofd.

Dat laat zich dus wel raden dat het budget dit jaar er heel anders uitziet en inmiddels heb ik een factuurtje of 10... :thumbsup:

Ik koop altijd nog wel wat met de verkoopsdagen of de laatste dag dat je nog online kunt bestellen. Soort traditie geworden

Hier geen ruggengraat meer. Echt veel teveel besteld al en kan niet meer stoppen als ik een topper voorbij zie komen dan 'moet' ik die hebben.. Dit gaat straks met ophalen nog problemen geven. :bonk:

Mijn ruggengraat is voorlopig nog heel sterk, ik heb nog geen bestelling met een mystery box geplaatst. Meestal bestel ik meerdere mystery boxen per jaar. Je kan het maar een keer uitgeven, dus geen verrassingen voor mij.

Ruggengraat?
Als je jezelf geen maximum budget hebt opgelegd, is er dan sprake van een zwakke ruggengraat?

Ik heb wel gemerkt dat ik toch nieuwe producten wilde hebben, terwijl m’n voornemen was om voor bewezen kwaliteit te kiezen.

Ook was het tijdens het - in fases - online shoppen gemakkelijk om te vergeten hoeveel je daarvoor had besteld. Of hoeveel er nog over was van afgelopen jaren (harde wind = geen goud schieten).

Combineer dat met 2026/2027 FOMO en ineens ben je alle grenzen over gegaan. Zelfs die van jezelf, waarvan je dacht dat die er niet was.

Eigenlijk is er geen budget maar ben je altijd opzoek naar fijne buitenkansje en parels.... kortom van een ruggengraat is Eigenlijk geen sprake!

Toen er wat winkels open gingen was de ruggengraat nergens te bekennen. Nu er behoorlijk wat besteld is, blijk ik er toch 1 te hebben en weet ik me goed in te houden en alleen te kopen wat ik echt graag wil hebben ...

door te vroeg te hebben gepiekt is het budget best op, maar er is nog niks op het pad gekomen dat ik denk ja die moet ik nog hebben. maar we moeten nog 2 maanden dus ik zie me ruggengraat nog wel verdwijnen:holland:

Back
Bovenaan