Katwijk aan Zee 30-04-2010

30 april 2010 koninginnedag vuurwerk te Katwijk aan Zee

Plaats : Katwijk aan Zee
provincie : zuid Holland
wie : Wagenvoort vuurwerk
wat : ontbrandings vergunning
waar : lokatie Kanaaldijk
tijd : onbekend

Hier de hele show.
Hij is gefilmt door F16 oftewel shockwave.
Dank daar voor.

Daar er duinbrand ontstond, moest mijn collega de duinen in en heb ik het grooste deel van de show in mijn eentje geschoten. Hierdoor komen sommige elementen in de show niet goed tot hun recht.

Wel denk ik dat het weer een leuke show is om naar te kijken.
Er zijn veel flowerbeds, kaarsen tot 2", mines t/m 4"en bommetjes 2,5 inch geschoten.
Verder is er gebruikt gemaakt van producten van:
-Vulcan
-Bugano
-Lidu
-Broekhoff

Overigens is de show in de post van moontan vanaf de zijkant gefilmt.

Groet,
San quinton

http://vimeo.com/11376823

In de film van Schockwave komt de show veel en veel beter tot zijn recht
Leuke show om naar te kijken, met prachtige productkeuze.
Maar in je eentje een show schieten? Dat is bijna niet te doen toch ? Haha
Bedankt voor het delen

Nee klopt bijna niet te doen.
Zeker niet wanneer je 3 posten hebt. Toch zo goed mogelijk geprobeerd. En al zeg ik het zelf, aardig gelukt.

Wanneer je de beginnende duinbranden laat gaan is het binnen de kortste keren niet te controleren. Vandaar de keuze om 1 man te schieten en een het vuur iedere keer uit te laten maken.

Groet,

Zeker niet wanneer je 3 posten hebt. Toch zo goed mogelijk geprobeerd. En al zeg ik het zelf, aardig gelukt.

Wanneer je de beginnende duinbranden laat gaan is het binnen de kortste keren niet te controleren. Vandaar de keuze om 1 man te schieten en een het vuur iedere keer uit te laten maken.

Groet,

Als ik dit dan zo lees heb je een prestatie van formaat geleverd.
Want dat betekent rennen en vooral het overzicht bewaren. Knap hoor.

Groet,

Je hebt er weer een topshow neergezet,top.

Je ziet de brand inderdaad ontstaan, kort na de "mines met waterfall/horsetails". Kordaat opgetreden hoor. En inderdaad respect voor de manier waarop de show voor de toeschouwer gewoon doorging op 1 fakkelaar. Keurig hoor.

Cameo

Afgelopen vrijdag naar Katwijk gereden, het was opzich een leuke show alleen inderdaad jammer dat er kleine brandjes waren die geblust moesten worden en daardoor liep de show niet helemaal gelijk meer.

Hier een aantal foto`s van de opbouw.

IMG_2214.jpg

IMG_2213.jpg

IMG_2209.jpg

IMG_2207.jpg

IMG_2206.jpg

IMG_2205.jpg

IMG_2196.jpg

IMG_2198.jpg

IMG_2200.jpg

IMG_2201.jpg

Frank leuk je een keer gesproken te hebben en natuurlijk bedankt dat ik een kijkje mocht nemen bij de opbouw. :) ;)

Back
Bovenaan