Jupilerfreak
Banned
Dat is inderdaad jammer. Er werd bij de stemming wat geaarzeld door de PVV'ers kan ik me herinneren, dus dat neem ik in overweging mee. Feit blijft dat er voor de motie is gestemd en dat telt. Ik overweeg steeds meer om de PVV te verlaten voor de libertarische partij. Die partij pakt de problemen waar de PVV het over heeft, plus die problemen die de PVV gewoon vergeet, aan waar ze beginnen: de bemoeizuchtige overheid.
Bij de PVV is de strategie inmiddels zo simpel als de pest. Zijn VVD/PvdA/CDA en eventueel D66/GL/SP ergens voor, dan zijn zij vooral tegen dat onderwerp. En aangezien binnen de PVV de ongeschreven regel geldt dat als de leider zegt dat ze ergens op moeten stemmen, dat de rest dan volgt. Anders sta je buiten. Net als Brinkman/Van Klaveren et cetera.
Deze partij krijgt een beetje het imago van een relschopperspartij. Van oppositie naar ordinair relschoppen. Uiteraard dragen andere partijen daar evenzo aan bij, met GL voorop, maar dit heeft veel weg van kiezersbedrog. De PVV noemt de PvdA draaikonten-partij. Lijken ze inmiddels wel ook te doen.
Bedenk het maar zo. Lekker draaikonten in de vorm van een dansje is altijd leuker dan een moddervette reet die vastgeroest zit in een zetel van pluche. Shake that ass!
Oeh la la la!
Voor de rest eens met Magnolia. Gewoon even aankijken wat er gaat gebeuren. Wat kan je anders nog doen?