Jongen mishandeld na gooien nitraatbom

MjB

VWC lid
Een jongen uit Enschede is vrijdagavond op de Koningstraat in Enschede met geweld beroofd van zijn telefoon, sleutels en portemonnee.

Kort voor de beroving had de jongen op de Beltstraat een nitraatbom naar de auto van de overvallers gegooid. De inzittenden kwamen verhaal halen en grepen de Enschedeèr direct bij de keel. Ze dreigden de jongen dood te schieten als hij niet direct al zijn spullen zou inleveren. Toen de jongen niets wilde geven kreeg hij twee vuistslagen in zijn gezicht. Daarna zijn de mannen weggerend.

bron: RTV Oost

eigen schuld, dikke...
Waar slaat dit waardeloze antwoord nu weer op?

Jij hebt zeker nooit in je leven een keer vuurwerk naar een auto of ander voorwerp gegooid he, wellicht onopzettelijk.
Hoe dan ook is het nog geen reden om op je gezicht geslagen te worden en of ook nog beroofd te worden...
Zulke gasten moesten ze echt de vingers met een hamer blauw slaan, je hoort van iemand anders af te blijven en al zowieso van iemand anders z,n spullen af te blijven.

:bonk:

Waar slaat dit waardeloze antwoord nu weer op?

Jij hebt zeker nooit in je leven een keer vuurwerk naar een auto of ander voorwerp gegooid he, wellicht onopzettelijk.
Hoe dan ook is het nog geen reden om op je gezicht geslagen te worden en of ook nog beroofd te worden...
Zulke gasten moesten ze echt de vingers met een hamer blauw slaan, je hoort van iemand anders af te blijven en al zowieso van iemand anders z,n spullen af te blijven.

:bonk:

kijk, je zegt het zelf al een beetje he? Die kerel die gooit een nitraat naar een auto, die gasten worden boos. Niet helemaal onlogisch, gezien een betonnen plug uit zo'n nitraat gemakkelijk een auto kan beschadigen.

uiteraard was de reactie van de overvallers overdreven, sowieso is het spelen van eigen rechter niet goed, maar die nitraat-gooier had beter moeten nadenken voordat hij zoiets doms deed. Ik vind dan ook dat hij het een beetje over zichzelf heeft afgeroepen.

Zeker in deze tijd, waar mensen worden doodgeschoten omdat ze sneeuwballen naar auto's gooien. http://www.stormfront.org/forum/t181930/

[Edit]

Oh, en nee, ik gooi geen vuurwerk naar auto's of andere voorwerpen. ik ga er namelijk verstandig mee om.

Natuurlijk zwaar overdreven hoe die lui dit opgelost hebben maar als je zulke domme dingen doet kan je er vanuit gaan dat je vroeg of laat de verkeerde tegen komt. Als iemand zoiets bij mij flikt en dan ook nog iets sloopt moet ie heel hard kunnen lopen want dat los ik dan ook zelf op.

tja niet zo slim van die jongen maarja zoals genius al zei, eens kom je de verkeerde tegen.

bij mij hoeven ze het ook niet te flikken ( rij brommer 16 jaar ) moeten ze al helemaal hard kunnen rennen met de brommer kan je tussen paaltjes door haha

Ben het eens met Lunig. Als je per ongeluk gooit, dan is het inderdaad niet terecht. Maar zoiets doe je vaak niet per ongeluk, en daarnaast mag je het ook nog niet afsteken.

Dus dikke bult eigen schuld.

Ja, eigen schuld! Als het althans express was. Toch, vind ik dit een beetje te extreem, bedoel, hem slaan kan ik begrijpen, maar bestelen...Das echt ZIEK!

Back
Bovenaan