Jongen met vuurwerk opgepakt in Kapelle

Janniekske

VWC lid
KAPELLE - De politie heeft dinsdagochtend op het Spoorpad in Kapelle een jongen aangehouden die vuurwerk in zijn bezit had.

De politie werd rond 07.50 uur tijdens een controle door een voorbijganger geattendeerd op een groepje jeugd dat vuurwerk afstak. De politie heeft het groepje opgewacht en staande gehouden.

Een van hen, een 14-jarige jongen uit Kapelle, bleek in het bezit te zijn van illegaal vuurwerk. Het illegale vuurwerk, 18 zogeheten Thunder crackers en 9 Spanish crackers, is in beslag genomen.

Laatst bewerkt:
ditis natuurlijk de welbekende door verkoop. maar ach.. niet echt bijzonder bericht dit..

Kapelle is trouwens vlak waar ik woon :P t ligt zo ongeveer naast mn woonplaats:wink:

ditis natuurlijk de welbekende door verkoop. maar ach.. niet echt bijzonder bericht dit..

Kapelle is trouwens vlak waar ik woon :P t ligt zo ongeveer naast mn woonplaats:wink:

Geloof mij, Goes ligt niet naast Kapellen, dat scheelt nog een kilometer of 40.

Mijn vriend had vandaag wat (illegaal)vuurwerk in een klein tasje gedaan en is in de trein naar huis gestapt(kwamvaneenvriend) hij werd bij het overstappen aangehouden hij moet nu naar halt!:(

Back
Bovenaan