Jeroen's oud en nieuw 2011/2012 *GRATIS FILM*

top2.jpg
Hè mede freaks!

Ik heb mij afgelopen seizoen, maar vooral de jaarwisseling prima kunnen vermaken.
De dagen gingen eigenlijk weer te snel voorbij, dus hebben we er alles uit proberen te halen wat
er te halen was.
Op 'The Day' hebben we de gehele dag gestookt. Soms eens even naar binnen voor een oliebol,
maar dan vervolgens weer snel naar buiten.
Het is altijd weer gezellig om met een paar man voor de deur te stoken, zo heeft iedereen ook
zijn eigen vuurwerk wat jezelf niet heb genomen, maar toch een ''must have'' is voor dit jaar.

Ik heb gelukkig weer flink gefilmd en die filmpjes komen daarom ook hier op te staan. Voorgaande
jaren maakte ik steeds een DVD, maar dit jaar zet ik alles op YouTube zodat iedereen er van kan
genieten.

Dus ik zou zeggen geniet er van en ik hoor graag wat je er van vindt, of wat er nog verbeterd
kan worden.

Er kan wel eens een probleem optreden met deel 1 dat hij niet wilt downloaden.
Om hem dan toch te kunnen downloaden moet je de volgende link even aanklikken.
www.sylvatika.nl/vuurwerk/deel1.rar.

Klik op onderstaande afbeelding om de trailer te bekijken en/of de film te downloaden.

YouTube.PNG

Day After movie:

Klik op de namen om het filmpje te openen op YouTube.

*Overdag*

*Avond*

*12 uur*

*Volledige film*

Laatst bewerkt:
Super!! Ik ben hem helemaal aan het downloaden (gaat snel trouwens!) en dan kijk ik hem een keer op TV.

Erg leuke trailer en day after movie!! Zo te zien hebben jullie een mooie stookdag gehad. Probeer alleen deel 1 te downloaden van je site maar die pakt die niet. Deel 2 wel maar de download snelheid is niet al te best....
Denk dat die morgen ochtend klaar is als ik me computer aan laat staan. Verder top dat je dit met ons wilt delen en als ik wat meer vrije tijd heb ga ik er is even rustig voor zitten en alles op het gemakje bekijken.

Erg leuke trailer en day after movie!! Zo te zien hebben jullie een mooie stookdag gehad. Probeer alleen deel 1 te downloaden van je site maar die pakt die niet. Deel 2 wel maar de download snelheid is niet al te best....
Denk dat die morgen ochtend klaar is als ik me computer aan laat staan. Verder top dat je dit met ons wilt delen en als ik wat meer vrije tijd heb ga ik er is even rustig voor zitten en alles op het gemakje bekijken.

Bij mij staat voor deel 1 nog 12 minuten en voor deel 2 nog 40...Dus gaat prima zo bij mij ;)

Super filmpjes! Alleen jammer van die sierpijl aan een boom, en een zink 901 op de grond. Gewoon niet doen joh krijg je alleen maar gezeik mee, en is levensgevaarlijk. Verder top filmpjes ga ze lekker op het gemakje bekijken.

Super filmpjes! Alleen jammer van die sierpijl aan een boom, en een zink 901 op de grond. Gewoon niet doen joh krijg je alleen maar gezeik mee, en is levensgevaarlijk. Verder top filmpjes ga ze lekker op het gemakje bekijken.

Bedankt voor de reactie's tot nu toe! :)

Inderdaad Dennis hier geef ik je volkomen gelijk mee. Dit heb ik dan ook vermeld in de film dat het af te raden is, omdat het levens gevaarlijk is. Ben er zelf normaal gesproken ook niet zo'n fan van.

De snelheid van het downloaden is overigens per computer verschillend. De internet verbinding is heel erg afhankelijk, hier kan ik zelf helaas niets aan veranderen, maar ik hoop dat dit geen belemmering mag zijn!

Jeroen het binnenhalen van de films is gegaan met een gemiddelde snelheid van 4mb per seconde dus daar zul je mij niet over horen klagen.
Ik heb beiden bestanden binnen en ik denk dat ik aan het eerste deel ga beginnen vanavond, de trailer heeft een goede indruk achtergelaten!

Nogmaals bedankt voor het aanbieden!

Jeroen het binnenhalen van de films is gegaan met een gemiddelde snelheid van 4mb per seconde dus daar zul je mij niet over horen klagen.
Ik heb beiden bestanden binnen en ik denk dat ik aan het eerste deel ga beginnen vanavond, de trailer heeft een goede indruk achtergelaten!

Nogmaals bedankt voor het aanbieden!

4MB per seconde is een goede snelheid, als dat bij iedereen zo is zou het fijn zijn. Ik heb vernomen dat deel 1 soms moeilijker is om binnen te halen, maar dit kan komen omdat hij op een andere server staat dan deel 2. De oplossing hiervoor is om hem gewoon. Opnieuw aan te klikken.

Bedankt voor je complimenten trouwens!

Inderdaad , dit is wel wat meer thanks en complimenten waard ! Bedankt voor de filmpjs , de trailer is ook goed gedaan man !

Lukt echt niet om de eerste deel te downloaden. Er gebeurt gewoon niets wanneer ik op de link klik.
2e deel geeft geen problemen.

Downloaden is wel gelukt maar t afspelen niet. Met welke mediaplayer spelen jullie hem af? Of moet ik nog een bepaalde codec downloaden?

Back
Bovenaan