Jaarwisseling 2018-2019

Thunderboy

VWC lid
Beste Wensen allemaal !

Het was weer een hele toffe avond en nacht, mooi spul afgestoken en lekker gefilmd.
De komende tijd zal ik hier weer wat beelden plaatsen van mijn oud en nieuw.

Wens jullie allemaal een goed en gezond 2019 en ik zou zeggen geniet van de films :wink:

Laatst bewerkt:
Heerlijke dingen zijn dit

3 nieuwe knalcakes achter elkaar, 2x 6x6 salvo afgesloten met een at once

Laatst bewerkt:
Combootje van 4 kleine cakes, start met de Pyro Zone (Piromax), gevolgd door de Flashing Thunder, deze Knallen best lekker ! Als at once-afsluiter de Whistle Blower van Redwire samen met de nieuwe Descarga Trueno

En nog zo'n heerlijke beuker, wat was dit toch genieten elke keer weer :cool:

Bedankt voor het compliment Wesley :)

Even weer een pijltje tussendoor. Deze raad ik niet aan om te kopen, gelukkig had ik niet teveel betaald maar wat een floppers zijn dit. De Scream rocket van Klasek:
:bonk:

Heb wel weer genoten van alle prachtige blokken in de buurt, hier de eerste beelden van net na middernacht. Er zaten weer beauty's bij zeg !

Bedankt Mike.

De Thumping Thunder Titanium Salute Nitraatcake, prachtige knalpotjes en betaalbaar.
Knallen komen op film niet echt goed over maar deze waren best netjes:

En weer 2 brute single-shots, hopelijk komen er dit jaar meer varianten van :wink:

Die sfeerimpressie films zijn echt goud waard, wat een heerlijke beelden zeg.
Bedankt maar weer :thumbup:.

@omepje, er komen nog meer sfeerbeelden van de omgeving aan, echt een supermooie locatie is het daar.
Lekker de ruimte om flink te stoken, maar ook heerlijk achter het statiefje genieten van al het moois wat er allemaal de lucht in gaat. Vanaf 0.10u een dikke show van een uur lang :cool:

2 toffe pijltjes:

Mooi, welke was die eerste pijl?

Red Palm Tree pijltje van de Zuiderburen, weet niet meer precies uit welk pakket.

Dit potje was nog over van vorig jaar, wat een toppertje!
Kurkdroog, onwijs harde crackling, een mooie spreiding, heb er van genoten.
Beetje shakerige film, de Crossfire van Xplode:

Nice, ik stak vanavond een Cat1 crackling fontein af die een paar weken naast m'n verwarming heeft gestaan.. Wat een kabaal was dat, leek harder dan een ratelbandje :D

We gaan weer verder met twee grappige producten, deze keer gefilmd door een vriendin.
In de eerste film een leuke 25 shots blinkercake, de Extreme Powder.
Daarna blazen we 100 gekleurde balletjes de lucht in met de Color Parade.

In de volgende film weer wat toffe sfeerbeelden van de schitterende omgeving.
Op het einde zie je mij ook nog even sprinten met mn lampje :p

Sfeerimpressie deel 3:

Gaat er goed op daar hoor, echt prachtig om te zien. Bedankt voor je mooie films weer.

Back
Bovenaan