Ivo's Pyropspektakel The Movie of 2011!

pyrogrammer

VWC lid
Nog een paar shows en dan zitten we al bijna in 2012.
Omdat dit een super jaar was! En waar Ivo's Pyrospektakel veel films van heeft kunnen maken, sluiten we dit af met een leuke eind film.
Voor sommige is het misschien vroeg, maar anderen zoals ik kunnen niet wachten op de komende jaarwisseling.
2012 zal weer een heel mooi jaar worden. Maar eerst genieten we van het laatste stukje 2011.

Films, foto's en nog meer kun je natuurlijk ook vinden op: http://www.pyrospektakel.nl:D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Als special van dit jaar hebben wij ook een demo film van 2011 gemaakt voor een vuurwerkbedrijf. Als je deze film bekijkt, houdt in je hoofd dat alles van dit bedrijf is. :wink:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heel veel plezier!

Groeten,
Ivo

Laatst bewerkt:
Vind het stuk met de fotos niet erg geslaagd, druk en rommelig. verder een leuk filmpje! bedankt!

EDIT dat eerste filmpje is echt sfeervol!

Laatst bewerkt:
Het enige nadeel wat ik nu kan vertellen, is dat je wel in Alle 2 de films sommige stukken hetzelfde ziet. Omdat ik nog weinig materiaal van voorgaande jaren heb, is het materiaal van de Demo film veel van 2011! Helaas.

de Canon HF 200 (volgens mij LEGRIA). Ik wilde nog zo'n zelfde hebben dat ik met 2 cams kon filmen, maar deze krijg je nergens meer helaas:S

Ja deze had ik ook met de canon gefilmd. Heb m nu sinds 2009 en is echt super! Toen kostte ie 700 , en een van de betere die ik gezien heb voor vuurwerk.

Ja deze had ik ook met de canon gefilmd. Heb m nu sinds 2009 en is echt super! Toen kostte ie 700 , en een van de betere die ik gezien heb voor vuurwerk.

Helemaal met je eens, ik zoek nog een nieuwe cam en ik denk dat dit een kanshebber is ter vervanging van mijn Eos. Bedankt weer voor de info.

Ben wel benieuwd naar de rest van je filmpjes. Vanavond heb ik niks te doen dus ik ga even lekker genieten van wat je nu al heb gemaakt...

Heel erg bedankt voor deze geweldige films!

Elke keer als ik RFI of Rohan zie moet ik meteen terugdenken aan vroeger, bij Rohan is mijn liefde voor het vuurwerk vroeger toen ik jong was begonnen en vind het nog steeds zeer jammer dat hun geen consumenten vuurwerk meer verkopen!

Bedankt!

Back
Bovenaan