Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit is toch wel een erg mooie cake om in een showtje te verwerken.
Heeft iemand enig idee hoeveel er in een karton gaan?
40 euro voor dit ding...
als die een 10tje was had ik m waarschijnlijk nog niet eens gekocht.
Verklaar je nader?
Ik vind het een hele mooie bak met mooie kleuren.
Deze is bij 99% van de winkels gewoon voor €40 te koop, misschien bij een kartonafname wat korting. Hoezo zou een winkelier deze voor 25-30 over de toonbank gooien als de normale consument hier gewoon €40 voor neertelt. Het is tenslotte al midden december de freak-acties zijn eig allemaal al voorbij
zoals aassamber hieronder ook zegt,
hij is vrij snel leeg voor die prijs.
tuurlijk is het een cake met erg mooie kleuren.
maar waarom moet dat gelijk 40 euro kosten...
Of een cake nou 10 of 30 secondes duurt... 40 euro is altijd snel weg met vuurwerk!Daarom interesseert mij de duur van een cake helemaal niks en kijk ik vooral naar de uitwerkingen en bij mij geldt: 'hoe indrukwekkender, hoe beter', en dat is voor mij wel van toepassing bij deze cake, prachtige kleuren!
Of een cake nou 10 of 30 secondes duurt... 40 euro is altijd snel weg met vuurwerk!Daarom interesseert mij de duur van een cake helemaal niks en kijk ik vooral naar de uitwerkingen en bij mij geldt: 'hoe indrukwekkender, hoe beter', en dat is voor mij wel van toepassing bij deze cake, prachtige kleuren!
10 of 30 seconden...
is een erg groot verschil hoor met vuurwerk.