Italie: shows

Ik had ook graag bij de shows aanwezig willen zijn. Helaas werden de shows 2 dagen verzet door de hevige regenval. Dus de dag dat ze werden geschoten zat ik in het vliegtuig naar huis:cry::cry::cry:

Ik had ook graag bij de shows aanwezig willen zijn. Helaas werden de shows 2 dagen verzet door de hevige regenval. Dus de dag dat ze werden geschoten zat ik in het vliegtuig naar huis:cry::cry::cry:

Hier nog één....:cry::cry::cry:

Misschien hebben we de volgende keer meer geluk.

Tering zeg, wat had ik hier graag bij willen zijn!! Wat een geweld.

Gelukkig mag ik van het weekend genieten van al het geweld in Castro en San Severo

movie

Zou hier ook aanwezig zijn, hotel was al geboekt. Maar kon geen betaalbare vlucht meer boeken. We hebben iets gemist.

Al had ik het hoe dan ook gemist, als ik de reacties van Joshua en Pirico lees. Hopelijk overkomt jullie zoiets nooit meer.

donders wat een lekker filmpje.
Heerlijk om te zien.
ooit, ooit in mijn leven hoop ik zoiets in het echt mee te maken;-)
greetzzz

Festa S. Alfio a Trecastagni - 11 maggio 2011 - Sparo in piazza - ditta F.lli Vaccalluzzo
filmed by: Sparamu85

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Festa S. Alfio a Trecastagni - 11 maggio 2011 - Zio Piro by Vaccalluzzo filmed by: Sparamu85

movie

ik heb net samen met Pirico deze show zitten bekijken.. Wat een prachtig spektakel was dit zeg! Er zitten nieuwe cilinderbommen in en andere zaken zoals de bekende watervallen van ze maar nu dit keer met een prachtige tail!

Super! :D

Dank u Derk voor het posten van deze geweldige spectaculaire beelden van deze Batteria!!!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Genietennnn!!!!!! :D

Vanaf 3:25 min. ook een leuk droogrek projectje....

Blijft een bizar stukje vuurwerk. Lekker intensief hoor.

Festa Maria SS. Ausiliatrice a Canicattini Bagni (SR) - 24 maggio 2011 - Fuochi Chiarenza
filmed by: Sparamu85

+ YouTube Video

zo, maar weer eens even wat leven in dit topic blazen door wat lekkers te posten van de door osn zo geliefde Vaccalluzzo:

+ YouTube Video

Zat de film toevallig net te kijken, hele mooie stukken, maar moet zeggen dat ik voor vaccalluzzo toch een magere show vind...

Zeker daar in Acitrezza heb ik vele male betere shows van ze gezien.

Oeh, da's 'n fijne zegh!
Die bommen met groen/blauwe met red exploding pistil! Yummy!
En de hummerbommen zijn ook goed!
En natuurlijk de meerdere overmijdelijke auto-alarmen die afgaan! :)
Onbetwist heer en meester van de car alarm-a-go-go.

Trouwens ook wel lekker geluid op dat filmpje, lekkere doffe dreunen:) De steppers in het begin, heerlijk hoor!:D Ook het stukje vanaf 9:15 puur genieten, helemaal met die waterval bommen:)

Mischien niet de beste of mooiste show van hun,van wat ik aan filmpjes,van ze heb gezien. Maar toch,effecten zijn wel van hoge kwaliteit,en er zit tempo in,zoals ze dat zo goed kunnen daar.

ik vind hem wel mooi hoor, prachtige bommem zoals we gewend zijn van Vaccalluzzo. Kwaliteit van de video is ook erg goed:thumbsup:

Back
Bovenaan