Iris de Magic

De burst is prima :) Niet super extreem hard, maar zeker goed. Knalt ietsje boven gemiddeld, zou ik zeggen.

Een niet al te harde burst vind ik juist goed in zo'n cake. Het dwalende effect geeft zijn naam eer aan: magic.

Gisteren gezien op de demo en ik heb hem van mijn lijstje geschrapt,
niet omdat het een slecht product is, maar de wint heeft een grote impact hierop, gisteren stond er maar een beedje wind en de effecten knalden heel smal en waaide snel weg, ik wil daar niet teveel van afhankelijk zijn dus kies voor een ander product.

Heb deze gister ook weer gezien (bij de Demo van vuurwerk Orthen). Ondanks de wind vind ik het toch een imposant product, puur omdat de strobe zo helder is. Vond de effectgrootte ook niet tegenvallen. De burst vind ik ook goed voor een willow cake. Heb je een wat rustigere cake voor tussen door waarbij je goed kan genieten van de rest van het effect. kortom, blijf het een toppertje vinden.

Tja, het is een mooie cake. Maar ik neem hem niet nog een keer. Het is een sierlijk effect, daar had ik hem ook om gekocht, maar ik vond ze toch wel een beetje matig uitgevoerd. Veel boeketjes ploften uit de bombettes, zonder enig geluid dat op een knal leek. Deze viel dus lichtelijk tegen!

Wat een mooie cake zeg! samen met de kingdom of peace 1 van de mooiste in de fu collection.

Verander hier niks aan royal:p

behalve die cruciale burst dan :p

Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant niet, denk ik steeds.

Burst hoort bij een goeie cake denk ik dan, maar als het zown effect kan verpesten......

Ik weet niet hoor, maar als ik hem kan krijgen, hoop ik hem wel:p

Ik denk dat die 1 gram burst extra deze cake en andere in de fu-lijn veel goeds doen. De effecten gaan toch net wat strakker door de lucht. Profcakes hebben toch ook geen 25 gram met 2 gram burst maar 3-4 gram burst, en kijk hoe mooi dat gaat.

Ik had deze bak dit jaar ook in de show. Zeker een aanrader! Erg mooi uitgewerkte willows met zeer mooie strobe eraan. Heldere kleuren. Meer burst had deze cake niet nodig. Het is gewoon een juweeltje aan de lucht, met niet al teveel geweld. Volgend jaar weer!

Back
Bovenaan