Iris de Magic

RF JEROEN

VWC lid
irisdemagicgroot.jpg

Artikelnummer: RFC 1476
Artikelnaam: Iris de Magic
Bruto Gewicht: 3900 gram
Netto Kruitgewicht: 378 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Red strobe tail to red strobe willow, green strobe tail to green strobe willow
Richtprijs: €38,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt:
Effecten zijn prachtige alleen vind ik de willow slap overkomen, dat is jammer want de willows zien er echt prachtig uit. Misschien is dit op de demo vanavond anders. :)

Deze cake heeft een prijs van 38,95. Ben zelf helemaal verliefd op dit effect, ik vond hem prachtig!

Voor mij was dit een van de toppers. De filmpjes geven geen goede indruk van de werkelijkheid. Dit is echt een bruut ding voor een mooie prijs.

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Op film komt hij bij lange na niet op de kwaliteit die hij in het echt leverd.
Ik vind hem echt schitterend en vind de strobe zelfs meer groene en rode twinkle,Echt magnefiek.

Prachtige cake,met erg mooi uitgevoerde effecten,kleuren weer zeer helder. Viel me trouwens op,dat bij meerdere artikelen van de fu collection,de kleuren echt helder waren.

Er is bij deze collectie ook meer aandacht besteed aan goede zuivere kleuren,Daarbij is de burst wat minder.
Maar dat neem ik bij een aantal producten voor lief.

Er is bij deze collectie ook meer aandacht besteed aan goede zuivere kleuren,Daarbij is de burst wat minder.
Maar dat neem ik bij een aantal producten voor lief.

Ik denk dat dit een product is waarbij burst duidelijk niet centraal hoort te staan. Te harde burst zou het willow effect aan gort blazen denk ik. Ik denk dat de burst voor dit effect precies goed is.

Persoonlijk vind ik het een mooie cake, maar ik vraag mij af of de prijs niet iets te hoog ligt. Ik moet nog even nadenken of deze op het lijstje komt.

Ik zit ook te twijfelen, oa door de prijs. Maar ik snap dat deze in verhouding met 't kruit wat duurder is, omdat er iets heel bijzonders met die grammen sas gedaan wordt. Een origineel effect wat er bijzonder uitziet en volgens getuigen bloedmooi is... Toch moet er worden afgewogen tegenover andere goud met (ander soort) blink cakes...

@Richardus
Ik heb hem live gezien: een hebbertje. Ik heb 400+km afgereisd in de hoop een paar geweldige producten te zien. Van 5 producten ging mijn hart sneller kloppen: dit was er 1 van. Ben inmiddels aardig verwend, maar bij deze gingen mijn mondhoeken toch echt omhoog.

Waar ik wel benieuwd naar ben: Is dit qua kwaliteit nou beter dan bijvoorbeeld de Weeping Willows van Bonfireworks?

Zit een aardig prijsverschil in namelijk, maar de effecten komen aardig overeen.

Ik kan je met zeker heid zeggen dat ik deze (persoonlijk)
mooier vind dan de Weeping Willows van Bon.
Deze heeft een aardig goede versprijding zonder al te harde burst(denk aan Weco Carat) en de kleuren zijn vele malen scherper!

Back
Bovenaan