Intratuin vuurwerkfolder 2011/2012

De grootste reden is vaak toch altijd de concurrentie. Als je nu online gaat dan zien de dealers in die omgeving het ook en kunnen ze prijzen nog veranderen.

Daarbij komt dat het denk ik ook met de levering van folders heeft te maken. De meeste winkels geven pas de fodler uit als die er ook daadwerkelijk is.

Gewoon even geduld mannen...

Ik had de folder geupload maar daar was het hoofdkantoor van intratuin niet blij mee :O Heb hem daarom toen ook weer netjes offline gehaald.

Ik wil ook heel graag de vuurwerk folder van intratuin. Ik heb een paar van jullie mijn email gestuurd maar ik weet niet of het gelukt is. Misschien heb ik SniperX 4x mijn mail gestuurd maar ik weet nog niet hoe het werkt. Als SniperX en Steef-Kaboem mijn mail niet hebben gekregen kan iemand mij dan uitleggen hoe ik het dan moet doen? Alvast erg bedankt.

Waaneer kan ik de folder (folders) verwachten (geen pm) gewoon met de post , het verschilt per plaats maar wat is de gemiddelde datum

ok, ik wil nog wel graag de folder krijgen. SniperX heb je mijn mail ontvangen zo nee kan je me uitleggen hoe ik het dan moet doen? alvast bedankt.

ok, ik wil nog wel graag de folder krijgen. SniperX heb je mijn mail ontvangen zo nee kan je me uitleggen hoe ik het dan moet doen? alvast bedankt.

Ik krijg de afgelopen paar dagen echt heel veel pm's van mensen die de folder graag per mail willen; prima, maar kost even wat tijd.
Kortom ik stuur hem je vanavond wel, maar ik krijg zoveel pm's dat het gewoon druk is :)

Ik krijg de afgelopen paar dagen echt heel veel pm's van mensen die de folder graag per mail willen; prima, maar kost even wat tijd.
Kortom ik stuur hem je vanavond wel, maar ik krijg zoveel pm's dat het gewoon druk is :)
Ok maar je hebt m'n pb dus ontvangen en je hebt dus m'n email?

Helaas nog niet online... wordt ge-redirect naar de intratuin site.
Hmmm nog ff geduld dan maar.
Zal SniperX niet lastigvallen volgens mij heeft ie t druk zat hahaha :D
Ja helaas doet de site het nog niet. Wel kan je naar de site: http://www.vuurwerkbestelling.nl gaan en dan je dealer kiezen alleen krijg je daarna de melding: Momenteel zijn we druk bezig deze internet winkel te vullen. Degene die de folder willen kunnen mij ook nog wel pm'en. Maar het kan misschien even duren want ik heb het wel druk met school.

Hij komt vanavond niet online denk ik. Ik voorspel (niet zeker dus..) dat dit eind deze week wordt. Op zijn vroegst donderdag de folder online. Lijkt mij hoor. Pin me a.u.b. nergens op vast, en hou de hooivorken thuis! :p

Back
Bovenaan