Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2014

kwintos

VWC lid
We are happy to announce our Participants list of the 2014 Edition

19 August 2014 Hamex Pirotehnika (Slovenia)
21 August 2014 Jubilee Fireworks (England)
23 August 2014 Pirotechnica Padre Pio (Italy)
25 August 2014 Flash Barrandov (Chech Republic)
27 August 2014 Prize Ceremony + Closing show by HC pyrotechnics

Good luck to all the teams !

Leuke line up ! Ben vooral benieuwd naar de laatste twee. Wil Flash toch graag in het echt zien !
Alleen wel raar dat HC opeens de slotshow schiet ipv Canada....

Heb wat filmpjes gekeken van Pirotechnika Padre Pio ziet er erg goed uit beetje de stijl van Scarpato/PyroEmotions.Ook erg benieuwd naar Flash Barrandov vind het een leuke line-up.

Volgens mij zit daar ook enige samenwerking achter. In adelfia hebben ze bijvoorbeeld samen de pyromusical geschoten. Verder heeft de show van San Severo 2012 veel weg van de shows van Scarpato.

Ja ik gelukkig ook haha. Verder gebruiken de Britten en Slovenen ook vaak europees spul en kunnen ze leuke shows wegschieten (zo te zien op video). Flash Barrandov hebben we allemaal al wel eens gezien op video toch haha :)

Te gekke line up! alle dagen weer aanwezig,vooral benieuwd naar Padre Pio en Jubilee is volgens mij ook behoorlijk goed en uiteraard Flash Barrandov zal ook wel de moeite worden

Zaterdag ben ik ook bij padre Pio. Alleen qua hotels is het echt heel vol in Knokke op het moment, zaterdag voor een last minute kijken. Als iemand nog een hotel tip heeft...

Ik heb gelukkig al een tijdje geleden voor een slaapplek gezorgd, ik heb voor een week een huisje gehuurd. Hopelijk valt het mee met het weer, want de vooruitzichten zijn nou niet heel erg positief.

Back
Bovenaan