Interessepeiling digitaal archief oude vuurwerk community DVD's

Ik weet niet hoe het allemaal precies werkt met die servers en files enzo maar ik vind dit wel een belangrijk iets dat dit bewaard blijft.
Als dr iets van een donatielink zou komen ben ik wel bereid om wat in te leggen.

Bedankt voor je antwoord. heb bovenstaande stappen genomen. Als het goed is zijn er nu 2 zipfiles te vinden.
Laat maar weten of het gelukt is.

Ja, ik heb ze binnen. Als ik het goed zie is het geen DVD maar twee verzamelingen met (WMV/AVI) filmpjes. Maar ik zal ze toevoegen.

Heb je een titel van je DVD/uitgave, een cover en evt een beschrijving? Dat helpt me om het goed onder te brengen.

Ja, ik heb ze binnen. Als ik het goed zie is het geen DVD maar twee verzamelingen met (WMV/AVI) filmpjes. Maar ik zal ze toevoegen.

Heb je een titel van je DVD/uitgave en evt een beschrijving? Dat helpt me om het goed onder te brengen.
Mooi! Dat klopt 2 verzamelingen van beelden. Mn eigen nachtfilmpjes horen tussen de hoofdstukken van de DVD.

Titel: Snakebite & Co, Oud & Nieuw 2010-2011.
Beschrijving 2 Vuurwerkfreaks die zowel overdag samen, en 's avonds / 's nachts apart Oud en Nieuw vieren met heel veel vuurwerk!

Ik ben dit projectje niet vergeten. Ik heb even de drukte rond de jaarwisseling afgewacht en wil de makers van de DVD's nog even de kans geven om te reageren met toestemming of bezwaar:

Wat ik heb:
Toestemming: Vuurwerkmuseum.nl, Vuurwerkcrew.nl
Bezwaar: (tot nu toe geen)
Gevraagd via DM (Privébericht op FPM): Vuurwerkfan.nl, Roy-vuurwerk.nl, Pigi, Pietersvuurwerk
Geen contactgegevens gevonden: *Kevin*, dieptebom.com.

Dus als je de maker bent van deze video's en nog geen reactie hebt gegeven: Graag nog even doen!

Uiteindelijk zal ik alles uploaden waarvan er geen bezwaar is. Sommige makers zijn misschien al jaren niet meer actief en dan hoop ik dat ze blij zijn dat ik hun werk behouden en beschikbaar houd via The Internet Archive.

Zo virtueel een dikke sigaar opgestoken en speciaal biertje ingeschonken en wat aan het inpakken voor je.
Reactie op je pm op FPM (Oei het verboten woord) ik heb de dvd's digitaal en niet meer analoog.
Maar er komt wat aan, maar inpakken duurt lang. Iets van 9 letters en 2 woorden... Bier halen.
Trekken we er weer 1tje open, gewoon omdat het kan. Maandag weer langs de endocrinoloog, haar hoofd zal weer :no: schudden.

Zo virtueel een dikke sigaar opgestoken en speciaal biertje ingeschonken en wat aan het inpakken voor je.
Reactie op je pm op FPM (Oei het verboten woord) ik heb de dvd's digitaal en niet meer analoog.
Maar er komt wat aan, maar inpakken duurt lang. Iets van 9 letters en 2 woorden... Bier halen.
Trekken we er weer 1tje open, gewoon omdat het kan. Maandag weer langs de endocrinoloog, haar hoofd zal weer :no: schudden.
1767369458357.png
Ik krijg deze melding.

Back
Bovenaan