Instellingen Samsung S6 Edge

Ik gebruik de functie 60frms, is voor filmen van vuurwerk echt perfect. Het oogt op je telefoon van niet, maar zodra je het filmpje op de PC zet dan zie je dat pas. Oja, wel je licht uitzetten tijdens het filmen, veel mensen met een Samsung vergeten dit en dan zie je het rook voor je camera. Dat doe je hetzelfde als dat je je flits uitzet met foto's maken.

Succes!

Ik gebruik de functie 60frms, is voor filmen van vuurwerk echt perfect. Het oogt op je telefoon van niet, maar zodra je het filmpje op de PC zet dan zie je dat pas. Oja, wel je licht uitzetten tijdens het filmen, veel mensen met een Samsung vergeten dit en dan zie je het rook voor je camera. Dat doe je hetzelfde als dat je je flits uitzet met foto's maken.

Succes!

top! danlk

Laatst bewerkt:
Zet hem ook op 'pro'

iso 100
Witbalans 0 of -1
Focus handmatig

Top films krijg je dan in de avond.

Laatst bewerkt:
Ik zie dat je de Focus ook nog verder kan instellen, waarmee krijg je het beste resultaat?
Bij de plant of helemaal naar boven tot het berg icoon

Laatst bewerkt:
Ligt eraan. Links is 'macro' en rechts is voor verder weg. Aan jou de keus. Dus film je van een afstandje... stel hem scherp op een punt waar ongeveer je vuurwerk de lucht in gaat.

Ligt eraan. Links is 'macro' en rechts is voor verder weg. Aan jou de keus. Dus film je van een afstandje... stel hem scherp op een punt waar ongeveer je vuurwerk de lucht in gaat.
Thanks!
Heb snel een Grondtol afgestoken. Ziet er goed uit naar mijn mening. Hier en daar alleen wat slechtere kwaliteit alleen dat komt denk ik door dat het donker was.

https://youtu.be/xxXtgkH0S1Q

Laatst bewerkt:
Vraag mijnerzijds...wat houd het cirkeltje in waar 1/10 bij staat. De witbalans is toch de geheel linkse?? Die is afgesloten en daar kan ik niks aan veranderen.Screenshot_20161024-221820.jpg

De witbalans is de 'WB'. Staat nu op 6500K maar dat is veel te warm voor vuurwerk. Beter in de richting van 4000/4500k gaan voor de Witbalans

Apart, ik heb die hele balk met opties niet zitten beneden in het scherm.. Ik heb de normale S6 en niet de edge, misschien ligt dat daar aan? Ik vind het prima kwaliteit beeld en zeker geluid, alleen zijn de kleuren nogal flets. Misschien weet iemand daar een optie voor?

Back
Bovenaan