Insane!

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 4525
Artikelnaam: Insane!
Bruto Gewicht: 7,5 kg
Netto Kruitgewicht: 795,6 gram
Aantal Schoten: 72 schoten
Effectomschrijving: Verschillende afvuur snelheden, mijn effecten, palmen, willows en crackling gecombineerd met blauwe, groene en rode sterren. De INSANE! heeft het allemaal in huis. Met zijn 72 schoten en 1KG kruit doet hij zijn naam zeker eer aan!
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €87,99

Insane.PNG

Laatst bewerkt:
Die laatste schoten met paars en groen zien er op deze krekelfilm wel erg tof uit. Ben benieuwd naar een demo/straatfilm.

Vind hem nou niet echt insane. Dat laatste gedeelte is wel erg goed voor 25mm… de krekeltjes doen een sample vermoeden.

Ik kan moeilijk begrijpen dat iemand hier iets insane aan kan vinden, behalve de adviesprijs van 88,- voor nog geen 800gr kruit. Terug naar het product: 72 shoten verdeeld over 2 effecten, die leuk zijn, maar niet heel origineel of van buitenaardse kwaliteit.

Conclusie: ik laat deze staan.

De eerste helft vind ik te snel gaan, denk dat dit komt omdat men de kleur blauw erin hebben verwerkt, dat blijft nooit lang hangen, het effect zelf vind ik wel leuk. Het tweede gedeelte vind ik wel prachtig. Enorm mooie kleuren en dan die mooi uitgewerkte crackling met dat hoge contrast. Daar mogen ze wel een losse cake van maken. :)

Back
Bovenaan