Inglorious Bastard [Uitloop]

Dit was voor mij één van de tegenvallers van de avond. Had hem toch wel wat beter verwacht. Die w shots tussendoor stellen niks voor, goud+blauw is mooi, maar niks bijzonders. De mine maakt dit product dan net weer wat beter, alleen zit echter tegenwoordig bij elk product wel een mine.

Erg mooi goud in deze cake. De rode boeketten zijn helaas wat snel verdwenen en hadden wat beter uitgewerkt kunnen worden.

Blijft toch een leuk ding. De effecten zijn niet de best uitgevoerde op de markt, maar mogen er zeker wezen. Gaat lekker lang door en daardoor voor de hier betaalde €27 natuurlijk niet verkeerd.

Per twee, mooist in HD:

Net als de golden glory had ik de inglorious bastard nog over van vorig jaar, en net als de golden glory had ik hier betere ervaringen mee dan afgelopen jaar! Zou er de volle pond niet voor betalen, maar met een leuke korting die je bijna overal wel krijgt op dit product, is die zeker de moeite waard!

Hij was weer mooi! Duurde lekker lang en ook bij deze de mooie afwisseling tussen I en W shape. De mines bij de boeketten gingen ook lekker hoog.

Mooist in HD:

Back
Bovenaan