Indian Box [Ass.]

Even een nieuwe mededeling : vandaag nog extra laten checken aangezien ik begon te twijfelen door de vele reacties : deze set is toch kooiloos.
Vreemd want gisteren had ik echt een doos en die zat in een kooi :bonk:

Inderdaad, waar is hier ?

Edit, zag je antwoordt pas net. Voor 99 euro is het wel een hele mooie set.

Oei oei oei, je laat nu de duivels dansen
Vannacht nog besteld vanwege het “kooi” bericht.
Nou niet meer doen dus!! Aan de andere kant, slechter dan de nieuwe evo producten kan het niet worden ;)

Heb daar net gekeken, maar staat daar niet voor 99 euro :

Ik rekende dan met de korting van het “gratis” vuurwerk wat je er voor terug krijgt van de prijs er af gehaald. Beetje onduidelijk, snap de verwarring…

Overigens nog een vraag, zitten aan deze cakes wel reserve lonten? Begreep dat dat bij het kleinere broertje de “Hakuna Matata” niet zo is namelijk.

Oei oei oei, je laat nu de duivels dansen
Vannacht nog besteld vanwege het “kooi” bericht.
Nou niet meer doen dus!! Aan de andere kant, slechter dan de nieuwe evo producten kan het niet worden ;)

:shy:............ Ik heb er wel vertrouwen in, zit nog te wikken en te wegen qua budget om hem ook nog te nemen.

Hahaha zelfs zonder kooi dansen de duivels wel hoor, komt goed.

Heeft dit assortiment reservelontjes of niet?
Zou wel fijn zijn als je ze aan de andere kant kan aansteken wanneer zo'n batterij halverwege stopt.

Geen reservelont is zonde van het geld, niet meer van deze tijd en ik snap ook niet dat naast zoveel winkeliers hier, niemand hierover duidelijkheid kan bieden (niet aan Torrr gericht btw).

Ben echt zeer benieuwd naar dit assortiment net als velen. Heb m zelf niet maar hou m in gedachten voor volgend jaar evt.

Geen idee of dit al is vermeld, kan het niet zo snel in het topic vinden:

Zou het kunnen dat enkele cakes uit de Hakunamatata hetzelfde zijn als de Indian box?
Afgelopen weekend bij de plaatselijke CR leverancier geweest en de dummy’s eens goed bekeken, de ‘Ta’ heeft identiek aantal grammen als de ‘Sioux’ namelijk 291,5 gram. Andere cakes helaas niet kunnen vergelijken. Tevens weet ik niet zeker of de info op de dummy exact identiek moet zijn als het uiteindelijke product? Iemand die hier duidelijkheid over kan geven?

Geen idee of dit al is vermeld, kan het niet zo snel in het topic vinden:

Zou het kunnen dat enkele cakes uit de Hakunamatata hetzelfde zijn als de Indian box?
Afgelopen weekend bij de plaatselijke CR leverancier geweest en de dummy’s eens goed bekeken, de ‘Ta’ heeft identiek aantal grammen als de ‘Sioux’ namelijk 291,5 gram. Andere cakes helaas niet kunnen vergelijken. Tevens weet ik niet zeker of de info op de dummy exact identiek moet zijn als het uiteindelijke product? Iemand die hier duidelijkheid over kan geven?

Dan gaan we kritisch kijken naar de geleverde product video’s, daarin is te zien dat er een aantal van die cakes inderdaad gelijk zijn aan de cakes van de hakuna. dus we kunnen simpel stellen dat dit een zelfde of gelijk product zal zijn. Prijs technisch is het per cake ook nagenoeg het zelfde.

Ik weet dat CR al eens vermeld heeft dat dit het grotere broertje is van de hakuna maar geen uitbreiding.

Vriend van mij heeft deze opgehaald, 8 cakes in één doos. Product heeft geen reserve lont net zoals de hakuna.

Tenminste dat begreep ik van hem

Ik heb hakuna matata en deze, de cakes zijn precies even groot en hebben precies hetzelfde aantal NEC. Ik hoop dat de indian box overeenkomt met de video en dus niet in salvos schiet als de hakuna matata.

Back
Bovenaan