Impressive

Torrr

VWC lid

Impressive *nieuw 2011*
Artikelnummer: 5207
Artikelnaam: Impressive
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 32 schots
Effectomschrijving: Rode,groene en blauwe kogels met een dikke tail die exploderen in een groot cracling boeket en afsluitend een fel finale shot
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: € 35,00

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

NB : Er worden er twee tegelijk geschoten.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Onze dank gaat uit naar Breeschoten '' de kruiterij ''

Laatst bewerkt:
Waarom zijn er nou wel reacties op de Creative, maar nog niet op deze Impressive? :p
De omschrijving klinkt eigenlijk niet zo bijster interessant. Peonies met een beetje crackling... Maar toch heb ik er goede hoop bij. Als deze cake dezelfde kwaliteit van de rest van de lijn heeft, zou het zomaar kunnen dat hier een schitterende cake met goed tempo en mooie multicoloured (?) peonies verschijnt met maximale burst. Ik zit er stiekem wel op te hopen :p

De effect omschrijving was voor mij alleen intressant omdat er 'dikke tails' in stond. Toen ik de rest las had er al een ander beeld bij.

Heb er wel goede hoop bij, maar is niet echt een cake die ik in de gaten ga houden.

@ Darksoul...waar zie jij peony's staan?
Ik haal eruit, dat het een cake is met diverse gekleurde tails met een Crackling boeket.

Zullen we gewoon afwachten tot we een filmpje van dít product?
Allemaal filmpjes van allerlei cakes gaan plaatsen roept alleen maar verwarring op. Gewoon rustig afwachten.:)

speculeren is altijd leuk natuurlijk!!
als je de efect omschrijvingen goed leest dan voel je van binnen al wat het is:p

hahah zou zomaar kunnen:p
maar ben benieuwd.
allen heb ik zelf een schurft hekel aan crackling in consu...
waarom geen idee!!

Ik moet er ook niks van hebben...zeker niet in die gemengde cakes met die zeik crackling. Ik noem dat pruttel crackling.
Maar die crackling cake van Bonfire is zeer goed...lekker agresief zoals ik crackling graag zie!
Deze heb ik nu ook 2 jaar achter elkaar gekocht.

Een cracklingcake waarin de crackling opzich staat is super.. als toevoeging in een siercake vind ik niet veel aan.

De effectomschrijving spreekt mij op dit moment het minst aan van alle dragonprodcuten maar ook dit kan natuurlijk geheel anders uitwerken op het moment dat je 'm live hebt gezien:)
Even een demootje afwachten dus!

Lekkere harde crackling, althans zo komt het over. Een van de leuke nieuwe crackling blokjes dit jaar. Voor €35 gewoon een lekker blok.
Dat wordt de een tegen de ander afwegen (denk aan Crackhead van Lesli).

Ik vond de Crackhead beter. Nadeel: de Crackhead was een sample en deze niet.
De crackling in de Impressive was gewoon een standaard type crackling. Niet extreem hard, soms zelfs wat te slap. De Crackhead heeft agressievere crackling en meer variatie.

Back
Bovenaan