Immaculate Rhombus

Deze cake lijkt veel op de Excellent colours, die ik vorig jaar had!
Wilde colours weer gaan halen, maar ik vind de blinkers bij deze cake erg mooi!
Denk dat ik deze haal in plaats van colours!

Kijk hier hou ik nou van, mooie effecten in een goed tempo. Heel goed GBV! Beetje rare prijs/kwaliteit verhouding alleen in de Pro-Line collectie nu, deze cake is duidelijk beter dan die cakes van 100 euro.

ik vind voor proline een nette cake. Maar hij heeft zeker geen WOW effect bij mij los gemaakt. Hij is lekker snel en heeft veel schoten. Maar de boeketten zelf vind ik zeeer tegenvallen. ik was vroeger zeer tevreden over proline, maar tegenwoordig kunnen ze niet meer mee met de rest...

Vond m op film al mooi maar nu ik m live heb gezien vindt ik m nog mooier.
Aardig grote boeketten,mooie blinkers en daarbij in salvo's vindt m een topper.

Zeker een topper, heerlijk tempo, gewoon rammen, afwisseling en een heerlijke finale, maar goed, dat is ook wel aan onze reactie te horen... :rolleyes:

Excuses dus voor het geschreeuw haha, maar we lieten ons even gaan en aangezien in geen externe mic heb gebruikt (even testen), dempt het geluid op de achtergrond niet en hoor je ons dus nogal duidelijk. :p:rolleyes:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Emoties Mike. Mag ook wel bij een goede cake.
En dat is deze, onbetwist.
Deze cake biedt echt waar vooor je geld.
Lekkere salvo,s met ongekend harde burst, razendsnel tempo en als finale ook nog een toegift met een fluitsalvo.
Deze moet je van dichtbij gezien hebben.

Whahaha! Die commentaren zijn geniaal :thumbsup:
Alsof jullie echt niet wisten dat er nog fluiters aan zaten te komen :rolleyes:
Goed gefilmd hoor, complimenten.

Prima cake, me dunkt. Nog steeds een beetje typisch Pro-Line met die flubber boeketjes die snel vervliegen, maar de keiharde burst, tempo, prijs en fluiters maken een hele hoop goed!

Zo, die blinkers zijn echt mooi! Dit is duidelijk een hele goede vervanger voor de Multi Color Lines :D!

Blinkers vindt ik wel een mooi effect, alleen die crackling/chrysantheum + de huilers kunnen me niet zo boeien. Maar ja, verschil in smaak moet er nu eenmaal zijn.

Wat me echter opvalt is dat de uitvoering op de eerste bladzijde 40 seconden duurt en die op de laatste bladzijdes 30 seconden. Welke is nu de "juiste" uitvoering?

mooi potje voor die prijs alleen de laaste vindt ik wat minder dat had voor mij wel zo naar boven mogen gaan met wat gouden palms

Hier is mijn film van twee stuks Immaculate Rhombus, geschoten tijdens de demo van Tomcat in Tiel, op 3 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Yorick, bedankt voor je filmpje, ik mis echter je commentaar, wat vond je van deze cake? Persoonlijk vind ik deze cake naast de Asian Thunder 500 gram de beste nieuwkomers van GBV dit jaar.
Ik ben benieuwd hoe jij deze cake ervaren hebt

Je hebt gelijk Fred :wink:
Omdat er twee tegelijk gingen, was het lastig bepalen hoeveel één cake nou doet. De effecten en knallen overlapten heel erg bij deze cake.
De knallen leken hard. De salvo's zijn goed geschoten. Boeket is vrij snel weg; typisch Pro-Line in dat opzicht. Fluiters zijn echt geweldig! Crackling salvo valt tegen. Prijs is best te doen.

Bedankt voor je mening, ik ga deze (als het goed is) vrijdag live zien, demo rotterdam :). Ik ben razend benieuwd naar deze cake, op film vind ik hem in ieder geval geweldig! Jullie horen nog van me :D!

Bedankt voor je mening, ik ga deze (als het goed is) vrijdag live zien, demo rotterdam :). Ik ben razend benieuwd naar deze cake, op film vind ik hem in ieder geval geweldig! Jullie horen nog van me :D!

Het is even oftopic, maar naar welke demo ga je???

Back
Bovenaan