Illegaal vuurwerk populair

Voor het Rotterdamse raadslid Arno Bonte
Pffff die gast weer... Dit is een man die drugsgebruik loopt te verheerlijken op TV in een programma waar vooral jongeren naar kijken, Waarom de fuck krijgt deze idioot telkens weer een podium :frusty:

ArnoDeStoner.jpg

Al die jonkos die hij rookt hebben zijn logica totaal in de war geschopt..

ik kon en kan niet aan het gezicht wennen. Je zit hier met veel regels, maar wat zou ik hem in ze kippenek willen pakken en laten zien dat het niet zo is, als hij denkt.

En deze man mag zijn stem laten spreken in de politiek, van den zotten! Je moet dat fragment eens opzoeken over de gezelligheidsindex die hij wel invoeren in Rotterdam, totaal van het padje deze meneer.

^dat uitschelden is ook wel beetje laag...

maar:

En deze man mag zijn stem laten spreken in de politiek, van den zotten! Je moet dat fragment eens opzoeken over de gezelligheidsindex die hij wel invoeren in Rotterdam, totaal van het padje deze meneer.

Gezelligheidsindex? Wat?! :bonk: dat is behoorlijk mesjokke. Alles voor politieke aandacht en een stempeltje drukken...

soms wel soms niet. En ach ja doe mij maar als sinterklaas cadeau een december en januari zonder Arno bonte. Hij is te triest om eigenlijk nog aandacht aan te besteden. :)

Die kop van die kneus alleen al, echt zon ventje die vroeger veel gepest is.

Ik ben het ook niet eens met wat Bonte zegt, maar om nou maar iedereen uit te schelden/beledigen als die een andere mening heeft vind ik erg laag.

Dat hij zegt dat de politie maar meer mensen moet gaan opsporen die dergelijke filmpjes op internet zetten is natuurlijk onzin, want de politie heeft wel wat beters te doen. Ook een beetje minachting van de politie; of die niets beters te doen hebben. Daarnaast is het voor de politie ook dweilen met de kraan open want voordat Youtube informatie heeft gegeven over zijn gebruikers ben je weer een hoop tijd en geld verder. Tevens, wie zegt dat die filmpjes in Nederland zijn gefilmd? Voor het aanwenden van verdere opsporingsbevoegdheden erg lastig dit rechtmatig te kunnen doen.

Politiek correct gedrag vind ik misschien nog erger en irritanter dan het gedrag van onze vuurwerk hater zelfs nu hij zijn verslaving verbloem door hard tegen ons te schoppen.hij gooit alles op een hoop bv het mooie goedgekeurde en op vwc geprezen belgische vuurwerk gooit hij op een lijn met cobra's delova's echt niet te geloven bah.

Back
Bovenaan