Ik zoek een cake

Ik zoek nog 1 compound voor 12 uur, eentje waar heel de buurt van mee kan genieten. Geld maakt niet uit, zoek gewoon de grootste, zwaarte en mooiste van Nederland🤘🏻

Ik zoek een cake en compound die volledig peony zijn. Dikke burst en mooie spreiding. Peony of peony color change. De Riakeo - Gracefulness heb ik al gezien. Alvast bedankt :thumbup:

Ik zoek een cake en compound die volledig peony zijn. Dikke burst en mooie spreiding. Peony of peony color change. De Riakeo - Gracefulness heb ik al gezien. Alvast bedankt :thumbup:
De pyroshow lijn van broekhoff had een heel setje peony cakes, zie bijvoorbeeld hier:

Ik ben op zoek naar een cake met het traditionele 'glitter' effect. Met name groen/zilver of rood/zilver. Liefst met een giga-spreiding zoals we dat kennen van de 19shots cakes (30mm) van vroegah zoals de extreme salute. :d

Ik ben op zoek naar een cake met het traditionele 'glitter' effect. Met name groen/zilver of rood/zilver. Liefst met een giga-spreiding zoals we dat kennen van de 19shots cakes (30mm) van vroegah zoals de extreme salute. :d

King Pin van Wolff ook een lekkere op film.

Ik zoek een cake of (kleine) compound met dit soort dikkere gouden boeketten, liefst 25/30mm. I / V / Z shape of waaier mag allemaal, hoe meer opties hoe beter ; ) Alvast bedankt
IMG_2394.jpeg

1e wat in me opkomt is de multicolour palms

Die niewe bak van Mania, de voormalige Espada Palms. Leviathan van Argento. Yggdrasill van Funke. Argento heeft ook wat varianten in de 13sh serie, o.a de Zylon is een Palm variant. Silberpalmen Bunt van Funke is er ook een.

Edit: dat (voormalige Espada) is dus de bak die Waltr aanhaalde. :bonk:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan