Ignition Blast *NIEUW 2025*

Artikelnummer: 0490
Artikelnaam: Ignition Blast
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 835 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Deze compound met 100 schoten zit vol levendige kleuren en knetterende geluiden. Met een prachtige draaiende finale!
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: Info volgt
Tijdsduur: 60 sec
Stijghoogte: Info volgt
Adviesprijs: € 99,99
Onlineprijs: € 79,99

1766280357568.png

Kleine boeketten wel veel shots.
Voor de Freak prijzen leuk voor in de vooravond maar verwacht er niet teveel van( vanavond live gezien )

• Like
Waarderingen: KJ25
In de losse verkoop toch nog meegepikt. Leuk ding, echt een mini compoundje. Benieuwd hoe ie het doet straks.

Bijlagen

• IMG_8625.jpeg
    IMG_8625.jpeg
    2 MB · Weergaven: 21
  • IMG_8626.jpeg
    IMG_8626.jpeg
    2 MB · Weergaven: 21
Ik vond deze ook wel leuk en super presteren voor het formaat.

is geen 12 uur blokje maar mooi in de vooravond wanneer het nog een beetje rustig is dan hoor je de spinning fluit goed.

Zeker volgend jaar wanneer het mag weer in de collectie

Verrassend goed deze. Lekker tempo en vooral de salvo's met whistle spinners waren heerlijk. Volle mep voor betaald in de losse verkoop maar zeker geen spijt van.

Ik vond deze voor het geld (45 euro) zeer verrassend goed! Leuke effecten en prima burst

Ik heb hem ook voor deze prijs mee kunnen pakken en voor dat geld hartstikke leuk ding!

is geen 12 uur blokje maar mooi in de vooravond wanneer het nog een beetje rustig is dan hoor je de spinning fluit goed.

Volledig mee eens; de (spinning) is niet heel hard en om 00:00u zou dat toch een beetje verloren gaan.

Back
Bovenaan