Iemand bekend met vuurwerkstaffel?

Hier de zelfde ervaring. Meerdere malen gemaild en geappt met een simpele vraag over een bestelling. Reactie wacht ik al twee maanden op. Benieuwd hoe ze het tijdens de verkoopdagen allemaal geregeld hebben.

ja heel erg benieuwd met de afhaling, heb geprobeerd de bestelling deels te annuleren of te wijzigen na het zien van bepaalde demo beelden.

Normaal doe ik dit liever niet maar in goed overleg. Echter is overleg bij deze zaak schijnbaar niet mogelijk.

Nergens geen reactie, ben nog even aan het bedenken of ik het überhaupt ga accepteren bij het afhalen.

Ik heb 3 weken geleden ze een mailtje gestuurd en kreeg dezelfde dag nog antwoord. Weet niet waar het verschil dan in zit.

Ik was hier vanochtend, was bijna niemand binnen, kreeg alleen de crackling mine to crackling tail to crackling ipv de Caïro crackling

Heel fijne winkel! Volledige bestelling uitgeleverd gekregen en binnen 10 minuten weer on the road op weg naar het volgende adres. Parkeren voor de deur.
Alles prima voor elkaar. Dank!

Vanochtend om 0800 geweest, 15 min gewacht op een complete bestelling. Goed systeem niks bijzonders! tevreden klant hier
Ook een keer eerder mail contact gehad en daar werd snel op gereageerd, dus ik herken me niet in bovenstaande verhalen

Hier 6 van de 12 bestelde producten uitgeleverd... Was aardig druk met paar grote bestellingen dus wel dik halfuur gewacht. Was gekkenwerk zeiden ze zelf al door de grote vraag.

Back
Bovenaan