Hyperlite

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: 6102
Artikelnaam: Hyperlite
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 50 schots
Effectomschrijving: Chrysantium, Fluit, Strobe, Ti-Salute
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 29,99

vanavond gezien. was wel aardig, was niet heel erg onder de indruk maar ook verre van slecht

Ik ben blij dat ik deze niet heb besteld. Het is een mooi cakeje maar de blink is in sommige kleuren slecht en de fluit stelt al helemaal niks voor. Voor het geld is er veel mooier en leuker vuurwerk te koop dan deze cake.

Zie je maar weer hoe belangrijk het is om een winkeliersdemo af te wachten. Deze lijkt in de verste verte niet op het China filmpje.

Ik vond dit op zich wel een leuke cake, al zijn de boeketten niet super en is de gier ook niet zo heel hard
Tempo ligt wel lekker hoog. :)

Eddy.

Vond het chinafilmpje al niet helemaal overtuigend. Voor dat geld zijn er veel betere fluitblokken te krijgen.. zonde!

Lekker chaos blokje! Kleine effecten maar gewoon puur oorlog! De knallen zijn niet denderend, de fluit is niet heel rauw, crackling is niet hard maar het totaalplaatje is gewoon dik! Hij ging hier wel iets sneller dan op de films hierboven.

Had er een beetje een slecht gevoel bij na de verschillende demo's
Toch op de avond zelf blij verrast
Idd een leuk blokje
Grappige fluit en leuke blinkers die door de mist nog feller leken.
Als je deze met meerdere afsteekt of met andere fluitcake combineert kun je toch leuke projecten maken.

Ik wilde deze eerst per 4 schieten maar ben nu egt blij dat niet gedaan heb zeg wat een slecht ding is dit zeg hij is 30 euro niet eens waard... :bonk:

Back
Bovenaan