Hulp nodig van jullie jongens

nismo

VWC lid
Ik heb hulp nodig bij het vinden van stukken in de media met een positieve kant van vuurwerk, en het liefste met vermelding van de journalist zodat ik die straks kan benaderen voor ons zelf. Stukjes op fb en andere kleinschalige berichtjes vind je zat, maar mij gaat het echt om journalisten die voor een krant schrijven.
En positief en vuurwerk gaan bijna niet samen vandaar graag hulp.
Mag ook van vorig jaar zijn.

Zijn hele goede columns ook goed? Die staan in de Telegraaf etc? Of stukken over minder gewonden etc? Of alleen over de positieve kant van vuurwerk?

Ik denk dat je moontan eens een pb,tje moet sturen. Die is erg goe om in de media zaken op te snuffelen.

Dacht ik zoek even mee, maar als je googled op vuurwerk en bijvoorbeeld volkskrant is het wel heel erg triest. Wist niet dat het zo deprimerend was..vuurwerk krant.jpg

Ik denk dat je moontan eens een pb,tje moet sturen. Die is erg goe om in de media zaken op te snuffelen.
Fred leest mee dus dat komt wel goed.

Zijn hele goede columns ook goed? Die staan in de Telegraaf etc? Of stukken over minder gewonden etc? Of alleen over de positieve kant van vuurwerk?

Als die meer als een keer geschreven heeft voor die krant, het is de bedoeling dat ik straks die mensen kan benaderen en dat zij nog contact hebben of nog beter werken voor die krant.

Een heel erg goed column, laat een duidelijk statement achter. Maar doet het netjes, Hester Zitvast is haar naam. De titel: 'Laat ze toch één dag knallen.' Misschien kun je haar contacteren:
http://www.telegraaf.nl/vrouw/vrouw...507235/__Laat_ze_toch_een_dag_knallen___.html

Ik zal nieuwsartikelen zoeken. Een tip via Google kun je klikken op nieuws. Hier kan je een zoekterm invullen. Erg veel is jammer genoeg negatief, maar ik ga proberen om doormiddel van combinaties van woorden, 'Genot vuurwerk', 'plezier vuurwerk', etc, etc toch positieve artikelen te vinden!

Heb je ook wat aan nieuws berichten met bijvoorbeeld: minder vuurwerkslachtoffers, of alleen positieve dingen over vuurwerk?

Laatst bewerkt:
Alleen de stukken heb ik niet veel aan als de schrijver er niet bij staat,zouden jullie zelf even willen kijken of die vermeld staat anders hebben we dadelijk 30 bladzijde en maar weinig bruikbaars. bvd

Back
Bovenaan