Zelf raak ik op dit moment extreem in de war, maar toch, ik wil de beste vuurwerk hebben, het meeste, voor maar 200 euro. Dus ja, ik vraag het u allen na, voordat ik domme beslissingen maak. Want heb wel al 2 lijsten, maar volgens mij biedt deze niet het maximale.
Budget € 150 - Frans Mulder (Wolff Vuurwerk) (LET OP! 10% KORTING)
Ze verkopen geen Heavy 5, ze verkopen alleen de Diamond Collection.
Mijn vraag is, kunnen jullie een lijst maken met:
- Minstens de pijlen pakket Fire (Imperial)
- Minstens een goedkope 500 grams pot, met effect (ik hou niet van knal cakes).
- Zoveel mogelijk vuurwerk met de effecten die gelijk zijn, of soort van aan deze foto, die oranje/goude lijkt me het mooist, zover mogelijk:
Ik vraag dit na omdat mijn lijst met een budget van 150, 84 artikelen bevat (ook de artikelen in een verpakking geteld dus, shocks tellen als 6). En ik heb het gevoel dat dit veel meer kan zijn voor hetzelfde geld met zelfs betere effecten.
Budget - € 50 - Goudvuur (Lesli/Beko Vuurwerk) (LET OP! 10% Korting)
Hier ga ik dit jaar weer mijn vuurwerk kopen, vond die klantvriendelijkheid zo geweldig, dat ik er weer moest komen. Dit jaar is het budget wel 3 keer zo klein maar voorruit. Ik hoop dat ze prijzen gaan weggeven, dus. Hier ga ik.
- Minstens 1 ratelband (maximaal 1000 shots)
- Minstens 1 Flashing Thunder
- Minstens 1 fluit pot
- Minstens 2X5 aansteeklonten
- De rest moet zoveel mogelijk siervuurwerk zijn. Geen grond, maar echt siervuurwerk. Zoveel mogelijk, dus niet 1 simpele pot met 200 shots, nee echt goed en goedkoop vuurwerk. Maar dit goedkope vuurwerk moet wel meer zijn dan een poef, een tolletje. Het moet effect hebben als in dat het de lucht vult. Bijvoorbeeld de Blue Dolphin mag wel. Ik hou btw niet zo van fonteinen!
Het budget kan groter worden en ik heb nog aardig wat klein/grond/knal vuurwerk over van verleden jaar dus. Ik wil dit jaar zoveel mogelijk hebben van hen voor zo weinig mogelijk.
Tevens! Geen fonteinen AUB!
Als de officiele prijzen in November uit zijn, dan ga ik het bekijken! Budget van Beko blijf denk ik het zelfde. Van Wolff ook. Alleen ja, ik heb nog meer kleingeld, maar dat moet ik sparen voor zeg maar Kerstmis en zo. Wat ik daarvan overhoud besteed ik aan Streefland.
Hopelijk duidelijk genoeg.
Zolang ik maar mooie boeketten krijg, iets in de richting van die foto, ben ik tevreden. Lekker veel zal handig zijn. Want Beko steek ik op de avond af, Wolf in de nacht. (Eventueel als ik een hoger budget zal krijgen komk hier ook voor Royal Class)