Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey allen.

Ik zou graag bij vuurwerktotaal een bestelling willen plaatsen van rond de 75 (een euro meer of minder kijk ik niet op)

Ik wil sowieso het pijlen pakket Freestyle Rockets 10 (25 euro) bestellen.
Dan rest er nog ongeveer 50 euro.

Wie stelt er voor mij wat samen?
Ik wil alleen nog cakes/waaiers/fonteinen, geen pijlen of grondvuurwerk :)

Alvast bedankt voor het reageren :)
Mvg

Ik heb nu op mijn lijstje de Dream Catcher staan van de Aldi. Alleen ik twijfel nog omdat deze wel 30 euro is. Zijn er nog tips.

Voor €50 waaiers cakes Ed wordt lastig, dan zou ik eerder voor een pakket gaan

Ik hoef geen avondvullend programma :)
Ik zat zelf te denken aan:
Fountastic Trio €10
Color Change €25
Distraxion €28

en dan uiteraard Freestyle Rockets 10 €25

Wat denken jullie?

Ik hoef geen avondvullend programma :)
Ik zat zelf te denken aan:
Fountastic Trio €10
Color Change €25
Distraxion €28

en dan uiteraard Freestyle Rockets 10 €25

Wat denken jullie?

Fountastic Trio ziet er leuk uit, maar de Color Change en de Distraxion lijken erg op elkaar en zou ik niet bij elkaar nemen. Ik zou een van die 2 kiezen of de Massive, die heeft een beetje van beide werelden. Het ligt er verder ook een beetje aan of je iets meer kleinere cakes af wilt steken of je grotere wilt hebben.

Ik zou voor een van deze twee gaan:

-Freestyle Rockets
-Fountastic Trio
-Freakshow
-Mayhem
-Massive/Distraxion/Colour Change

v

-Freestyle Rockets
-Fountastic Trio
-Hallucinator
-Massive/Distraxion/Colour Change

En dan krijg je er ook nog eens een cake (of een pijlenpakketje als je de Massive kiest) er gratis bij :p

Ik wil graag nog een box er bij halen voor dit jaar. Zelf ben ik erg enthousiast over de Thrillseeker van Fireworks for all, maar voor 200 euro wil ik hem graag eerst in het 'echt' zien. Het probleem is dat ik al enkele dingen heb besteld bij Orthen. De website sluit op 23 december 17:00 terwijl de demo van de Thrillseeker die zelfde avond is. Ik twijfel nu om misschien toch nog een Evolution box (of 2) bij Orthen te bestellen of om de gok te nemen en te wachten op de demo.

Wat adviseren jullie? Prijs voor 1 box mag max 200 zijn.

De volgende boxen heb ik overigens al besteld:
Evolution Mayhem
Evolution Cocktail Jubileum
Cruel Traction
Fairytail. ass

Laatst bewerkt:
Ik wil graag nog een box er bij halen voor dit jaar. Zelf ben ik erg enthousiast over de Thrillseeker van Fireworks for all, maar voor 200 euro wil ik hem graag eerst in het 'echt' zien. Het probleem is dat ik al enkele dingen heb besteld bij Orthen. De website sluit op 23 december 17:00 terwijl de demo van de Thrillseeker die zelfde avond is. Ik twijfel nu om misschien toch nog een Evolution box (of 2) bij Orthen te bestellen of om de gok te nemen en te wachten op de demo.

Wat adviseren jullie? Prijs voor 1 box mag max 200 zijn.

De volgende boxen heb ik overigens al besteld:
Evolution Mayhem
Evolution Cocktail Jubileum
Cruell Transaction
Fairytail. ass

Ik hoop dat 'Cruell Transaction' een woordgrap is? Anders wordt het een tegenvallende Cruel Traction ;)

Ik denk dat de Solar Storm (Spectacle Show 100) en Visions of Ecstacy (Spectacle Show 120) (beide ook Evolution) de beste boxen op de markt zijn, dus dat zullen geen miskopen zijn.

Welke ik zelf heel gaaf vind zijn de Spain Fanstyle en Italy Fanstyle (naar mijn smaak de beste uit de reeks). Ook een toffe waaierbox is de Triple Trouble van Wolff. Verder zou ik denken aan Immortal Gold, 4 Seasons of 6 Elements van Rubro. Een andere topper is 1.2" Spinning tail to Multicolor van Vuurwerkmania.

Bedankt Arahon. Ik heb het even aangepast, vervelende autocorrectie...

De evolution boxen (100&120) die je benoemd zijn inderdaad erg mooi en zijn zeker een optie. Ik zal de andere boxen die je benoemd even gaan bekijken. Dat zal de keuze wel weer moeilijker maken ��

Wat zouden jullie doen: transbomber of energizer ? Heb eigenlijk de detonation box als finale box in de gedachten (want die heb ik al)

Welke volgorde zouden jullie doen met de volgende producten;

Transbomber
Flash of the Gods
Tsunami Box
4 Seasons
Zero Tolerance

Ik heb hulp nodig met het kiezen van een laatste cake, de hallucinator of de color change. Gezien de rest van mijn lijst, welke van de twee zouden jullie kiezen? Waarom?
(Andere suggesties/verbeteringen of w.e zijn ook welkom)

Lijstje:

Zena
Brutal
Feuerblitz
multiblitz
2x lightyear pijlen

Vuurwerktotaal
Fountastic trio
tolerate
qontrol
rebel
color change of hallucinator
x-treme dream (gratis)

Al besteld
Glamour, proline
cool blue, lesli

Ik heb hulp nodig met het kiezen van een laatste cake, de hallucinator of de color change. Gezien de rest van mijn lijst, welke van de twee zouden jullie kiezen? Waarom?
(Andere suggesties/verbeteringen of w.e zijn ook welkom)

Lijstje:

Zena
Brutal
Feuerblitz
multiblitz
2x lightyear pijlen

Vuurwerktotaal
Fountastic trio
tolerate
qontrol
rebel
color change of hallucinator