Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allemaal,

Ik ben nog op zoek naar een cake met magnesium tails. Ik weet welke ik wil, maar kan niet meer opde naam komen.
Kan iemand mij helpen?
greetzzz

Edit: gevonden, showtails van rubro. Eens zien of ik die ergens kan krijgen.

Weet je wel van welke importeur? Missch kan ik je helpen want er zit er sowieso 1 in het Buurt Ass XXL...

ten eerste allen een fijne kerst!
me neefje zit nu naast me, te stuiteren voor zaterdag,
nu heb ik hem 40/50 euro toegezegt, voor D-Day
en nu willen we een lijstje maken,
maar we willen graag jullie hulp..
hij is 13 jaar en een jongen.
liefs alleen maar siervuurwerk, en liefs zoveel mogelijk!

dealers in de buurt zijn:

https://www.vuurwerkplanet.nl/fixeteerbeek/d_193_39571

en

http://www.geldersevuurwerkhal.nl/

andere optie maar die is heel klein,
is dat we naar de lidl gaan in duitsland.
onze dank is groot!

Clayton & Damyan

@ ajaciedjuhh Mag ik vragen of er een auto aanwezig is om een stukje te rijden? bijvoorbeeld naar huisman in huissen. Voor een klein budget hebben genoemde dealers namelijk wel erg weinig keuze. Ik kom zelf helaas niet uit de buurt om te weten of er nog andere dealers in de buurt zitten.

En moet het dan sier zijn grondbloemen enzo of echt potjes met luchteffecten?

Wat is een beetje mooie finale cake als je een zena revolution box heb gekocht? want ik vind de finale van de box een beetje tegenvallen.

zat zelf te denken eentje die een snel tempo heeft en per 5 shots schiet ongeveer?

thnx!
Als je dit bij zena wil halen zou ik er een ancient knowledge aan vastplakken. heerlijk ramblokje. Andere optie is 3x matrix. Een crackling whistler ervoor plakken bouwt het naar mijn idee leuk op.

Ik geloof dat ik mezelf de twijfel ontneem als ik toch nog Royal's 'Freestyle' te pakken kan krijgen, die alsnog in beperkte mate is binnengekomen. Scheelt ook weer een paar tientjes én gedoe.

Ik heb ze allebij gezien en de cross is wel een echte beauty. Als je dus een mooie tail waaier wil zou ik die absoluut nemen. De freestyle helaas nergens gezien natuurlijk, maar ik verwacht dat dit ook een mooi blokje wordt. Wel een heel ander effect natuurlijk. Als "opening" is de cross echt een aanrader.

Ik twijfel tussen de volgende event boxen:

- Red aura w style
- Triple treasure
- 4 seasons
- Immortal gold

Welke box zouden jullie doen?

Lars, ik denk dat dit heel erg afhangt van de rest van je samenstelling. Ik ben wat verliefd geworden op de red aura door het unieke effect, maar helaas nooit live de productie versie gezien en dus een gok. De 4 seasons (lekker rammen) is mij vorig jaar goed bevallen, evenals de immortal gold (schiet rustig met dikke salvo's).

Hallo allemaal,
Ik zoek voor dit jaar mooie cakes. Ik kom er niet echt uit wat het gaat worden. Zou iemand me kunnen helpen. Ik woon in Zwijndrecht en ik kan naar de volgende winkels: Zena vuurwerk, Vtc vuurwerk, riofireworks, intratuin en vuurwerk expert. Ik heb een budget van ongeveer 100 euro.

Mvg,
Erik

Iets over het budget gegleden, maar ik zou dan gaan voor de Zena triumph, Super 500, Pyro's Delight en Midnight mania. Daar krijg je dan de psycho mania gratis bij.

PS hou er rekening mee dat bestellen in dordrecht niet meer kan, alleen rotterdam.

dank u, hier kan ik opzich wel iets mee :)

verders nog iemand op of aanmerkingen over hoe ik een mooie show kan samen stellen voor 0:00 / 0:30

nogmaals bedankt alvast :)

Na 23x je filmpjes te hebben gekeken kom ik hierop uit, leuke tempo wisselingen denk ik:
mega boost
glitter glamour
xtreame dream
crazy thunder
2x lily magnolia
full force
gold rush
ceasar
matrix
dominator

Mensen ik heb nog 50 euro te besteden!
Ik wil nog graag een flinke 500 grammer hebben.
optie 1:
1x royal galaxy collection freestyle 49,90

optie 2:
1x Rubro Masterline Rock the show 47,50

Optie 3:
Iets als 2x super blinking willows of killer instict + super blinking willows

Iemand nog andere ideeën?
Heb keuze uit:
Royal
Broekhoff
Rubro
Lesli
Zena
Zen

New Moon heb ik al!

Ja daar kan je veel mee natuurlijk :) even wat leuke opties:
2x killer instinct (zeer apart met dat groen, en heerlijke burst)
1x midnight mania en 1x super 500

en rock the show vorig jaar gehad, vond ik ook een prachtbak!

Weet iemand misschien een (goed) alternatief voor de Magic Moments?
Op internet zijn ze er idd enthousiast over, maar wanneer ik 'm op de filmpjes zie vind ik 'm een beetje tegen vallen (op de "finale" na dan)

@ ajaciedjuhh Mag ik vragen of er een auto aanwezig is om een stukje te rijden? bijvoorbeeld naar huisman in huissen. Voor een klein budget hebben genoemde dealers namelijk wel erg weinig keuze. Ik kom zelf helaas niet uit de buurt om te weten of er nog andere dealers in de buurt zitten.

En moet het dan sier zijn grondbloemen enzo of echt potjes met luchteffecten?

een auto wordt lastig, maar als die er is ga ik zeker naar duitsland toe,
we hebben liever 1 pak grondbloemen, en 10 potjes met effecten,
dan andersom, snap je wat ik er mee bedoel ?

en betreft huisman, wat zou je daar aanraden voor het budget ?

Mensen ik heb nog 50 euro te besteden!
Ik wil nog graag een flinke 500 grammer hebben.
optie 1:
1x royal galaxy collection freestyle 49,90

optie 2:
1x Rubro Masterline Rock the show 47,50

Optie 3:
Iets als 2x super blinking willows of killer instict + super blinking willows

Iemand nog andere ideeën?
Heb keuze uit:
Royal
Broekhoff
Rubro
Lesli
Zena
Zen

New Moon heb ik al!

Bekijk de King Cobra eens, prachtbak!

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?31903-King-cobra-*Nieuw-2013*&highlight=king+cobra

een auto wordt lastig, maar als die er is ga ik zeker naar duitsland toe,
we hebben liever 1 pak grondbloemen, en 10 potjes met effecten,
dan andersom, snap je wat ik er mee bedoel ?

en betreft huisman, wat zou je daar aanraden voor het budget ?

Ok, ja duitsland heeft genoeg budget potjes natuurlijk, maar hier een lijstje van huisman:
1x Deep Impact 4,99
1x Gate of heaven 1 6,50
1x Panoramic palms 6,95
1x silverstars 1,99
1x snapshot 2,99
1x 500 shot knalmat 4,50
1x heroic strike 9,95
1x gate of heaven 2 12,50
1x scrammer 1,35
1x secret salvo 4,95

Godver, wil zojuist m'n bestelling plaatsen is opeens de super 500 uitverkocht :(
Weet iemand hier 'n vervanger voor?

Zal deze cake ook nog beschikbaar zijn in andere winkels tijdens de losse verkoop voor die prijs van 19,95 of is deze dan echt te koop voor 40,- en vervalt die internetprijs?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan