Budget: €500
Winkels: Goudvuur.nl (Royal Fireworks-Cafferata-Rubro-Lesli-Bonfireworks-Schuurmans)
Streefland (Breeschoten)(Vuurwerkwinkel.nl) / Mogelijk ook Frans Mulder (Muldervuurwerk.nl, Wolff) en Profile Hoogeveen Gouda (vuurwerkgouda.nl, Schuurmans en Weco). Maar deze 2 site's zijn nog niet online!
Zelf ga ik voornamelijk vuurwerk afsteken in de avond en nacht. Heb nare ervaringen met knalvuurwerk en begin het toch een beetje zat te worden. Uiterst wil ik rond 10 uur even een paar knalcakes afsteken.
Ik heb als planning:
50 euro dag, 100 euro avond, 350 euro nacht.
Overdag wil ik alleen een paar knalcakes/knalpijlen/kleine duizendklappers afsteken. Maar hiervoor heb ik geen hulp nodig en vul ik dus uiteindelijk zelf wel in. Misschien steek ik helemaal niks af. Hangt net af van het weer en of er wat gebeurt (meldingen).
In de avond wil ik tussen 7 en 9 uur afsteken. Echter alleen, ken niemand anders (niet echt sociaal persoon) en me zusje moet werken dus. Wil het niet te langdurig maken. Ik wil hier voornamelijk gewoon klein sier. Dus cakes tot 200 gram, wat fonteinen enzo. Hoef geen vuurpijlen. Single Shots zijn ook goed maar goed, hoeft niet. Over het algemeen zal ik de rest van de avond of aan het rondfietsen zijn (voor meldingen) of lekker thuis tv aan het kijken. Vind oudjaarsavondtelevisie geweldig
En dan is er de nacht. Ik wil het liefst alles zo groot mogelijk. Maar ook genoeg hebben om toch even door te knallen. Elk jaar al om half 1 klaar zijn is niet leuk meer. Ik ben gek op wave/peony/palm/crackling effecten, heb een hekel aan tails en van die kleine effecten. Ik hou van snelheid, maar ook weer niet TE snel, bedoel wil er wel van kunnen genieten. Ik wil 1 duizendklapper van 100.000 shots, maar onder de 50 euro. En ja de rest dis cakes, grote fonteinen. Geen single shots/vuurpijlen.
Kan iemand mij helpen met een lijst vormen?
Ik moet alles met de fiets ophalen, maar doe dit samen met mijn zusje, we hebben beiden een mandje voor onze stuur, dus we kunnen aardig wat meesjouwen.
Aanschaf doe ik echt net voor de dealers sluiten met de voorverkoop, 21 of 24 december. Dan pas het budget zoals bovengenoemd staat.