Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Mag ik vragen waar je precies gaat, want dat lijkt me niet het enige knalvuurwerk wat ze hebben.
Ik ga halen in essen tuincentrum moerkant ze hebben alleen een site voor hun tuincentrum ( moerkant.be ) ik heb ze een mailtje gestuurd wat hun knalvuurwerk was, ik kreeg dit lijste terug met wat knal matten erbij ( en matten ben ik niet zo gek van)

2x Choeet Banger (zijn goed hard en heb je lekker veel) €20
2x Mammoth (zijn 't hardst, ga je leuk vinden) €19
en dan weet ik het niet meer...Ugly Joe vind ik het te duur voor wat je krijgt, hoewel één pakje natuurlijk wel leuk is. Piraatjes is wel leuk knalwerk, maar zit je aldoor te strijken... Trueno...tja, grote doos meteen en past dan niet meer in budget hè; maar liever Mammoth dan Trueno, vind ik.

Anders doe je nog 1 pakje Ugly Joe €4 en 2 pakjes Piraatjes €5, zit je totaal nog onder je budget :)
Hee man bedankt voor je reactie:)

Gaan de mammoth harder dan de trueno's?

Ik heb alleen Mammoth gehad en kan me de discussies niet meer goed herinneren, anders moet je die topics zelf even doorspitten. Ik meen dat ze mekaar in ieder geval nauwelijks wat scheelden, zoals de meeste topknallers in België. Vertrouw me maar als ik zeg dat je de Mammoth geil gaat vinden :D

Ik heb alleen Mammoth gehad en kan me de discussies niet meer goed herinneren, anders moet je die topics zelf even doorspitten. Ik meen dat ze mekaar in ieder geval nauwelijks wat scheelden, zoals de meeste topknallers in België. Vertrouw me maar als ik zeg dat je de Mammoth geil gaat vinden :D
Hahaha:D ik zal eff door spitten the mammoth zien er sws al geil uit hehe

Ik ga halen in essen tuincentrum moerkant ze hebben alleen een site voor hun tuincentrum ( moerkant.be ) ik heb ze een mailtje gestuurd wat hun knalvuurwerk was, ik kreeg dit lijste terug met wat knal matten erbij ( en matten ben ik niet zo gek van)

Ahh tuincentrum Moerkant ben ik ook een paar jaar geweest. Heeft vaak pas de leukste dingen in december . Als ik jou was zou ik in december er naar toe gaan en dan kijken of ze choeet strijkers hebben die zin bijna even hard als choeet bangers of zelfs harder. Als ze ze niet hebben zou ik gewoon voor wat choeet bangers gaan.

Ik lees zo hier en daar dat er een mooie winkel is gekomen in pijnacker! Haokan.
Dus ik ben daar op de site gaan kijken en weet zeker dat ik daar wil gaan bestellen.

Wat ik zoiezo wil is de immortal gold! kost wat maar dan heb je ook wat!
En ook neem ik de lightyear pijlen.
Maar er staat nog zo veel meer moois op die site dat ik wel wat hulp kan gebruiken!
Budget is ongeveer 600 a 700 euro.
verder heb ik niet zo'n voorkeur voor merken!
Dus als iemand mij wil helpen hoor ik het graag.

ik weet niet welke winkel ik heen wil gaan!
-www.pyrovoordeel.nl
-www.koidream.com
ik wil maar naar een winkel naar toe gaan.
Budget is €70 Min.4 cake,s
en ik wil ook heel veel kleiin vuurwerk

groetjes Joost

@vuurwerkje2013
koidream is nog niet online lees ik de 11e pas.
Pyrovoordeel ziet er leuk uit, maar na je verhaal snap ik dat jij om 10 uur naar buiten gaat met rotjes Enzo? niks mis mee. Doe ik zelf ook ik kan alleen geen knaller vinden op pyrovoordeel maar dan wel ff een lijstje:
Crackling Pearls 1x 2,16
Raiders 1x 2,55
Purple Sky 1x 3.89 :0
Draakbox 36 1x 11,19
jewel case 1 1x 43,21
totaal: 63,- nog 7euro voor rotjes grondbloemen enz.. /te weinig? delete draakbox

liever geen pakketten?
Crackling Pearls 1x 2,16
Raiders 1x 2,55
Purple Sky 1x 3.89 :0
Dreumes 1x 4,75
The,Lemon,Pink,One 1x 7,48
Flower,Thunder,cake 1x 9,46
Binkie 1x 3.24
flower thunder 1x 3,41
Full Moon 1x 12,50
Royal Thunder Smoke 1x 4,95
focus 1x 5,95
totaal: 60,43 nog 10,- voor knaller enzo 2 opties

(ik ben niet zo goed erin maar vind het leuk )

mvg
stef

hallo,
ikhad laatst hulp gevraagd voor me bestelling graag wil ik dit nog eens herhalen nu de eerste webshop online is zouden jullie aub een leuk lijste voor me samen willen stellen ,, het mag van alles zijn , budget ligt voor deze winkel rond de 150€ www.fietsenhalmiddenmeer.nl
het liefst wel wat wisselen dus wat kleine potjes en paketjes ratelbandje etc please help:P

alvast bedankt

Fietsenhalmiddenmeer ziet er eigenlijk te mooi uit om waar te zijn, geweldige kortingen!
Hier een lijstje het is geen top lijst ofzo maar ik denk dat het van alles wat is.
1x jumbo astro crackers (dat zijn dus 3 dozen) 1,99
2x giant airbomb 13,98
1x ratelband 90sh. 4 stuks 1,00
2x ratelband 500sh. 2x 2 stuks 11,90
1x diamond totaal pakket 32,50
1x Black Panther drieling 49,95
1x thunderstorm 9,95
1x powerblock 10,95
1x rol astrocrackers 3,6m 30000sh. 19,50

Laatst bewerkt:
Fietsenhalmiddenmeer ziet er eigenlijk te mooi uit om waar te zijn, geweldige kortingen!
Hier een lijstje het is geen top lijst ofzo maar ik denk dat het van alles wat is.
1x jumbo astro crackers (dat zijn dus 3 dozen) 1,99
2x giant airbomb 13,98
1x ratelband 90sh. 4 stuks 1,00
2x ratelband 500sh. 2x 2 stuks 11,90
1x diamond totaal pakket 32,50
1x Black Panther drieling 49,95
1x thunderstorm 9,95
1x powerblock 10,95
1x rol astrocrackers 3,6m 30000sh. 19,50

Wow, echt héle zieke prijzen ja!! Heb op hun site gekeken, niet normaal!! Het is dat ik alles al heb besteld en dat het voor mij uit de richting is, maar wat een aanbiedingen:shocked: En het kan dus wel met schuurmans!

Als je klein spul wilt, KUN je niet bij PyroVoordeel terecht. Je zou wél later in het jaar bij Harten4 kunnen bestellen, maar PyroVoordeel heeft alleen cakes.
Ik denk persoonlijk dat je bij Harten4 een groter assortiment zult vinden aan klein spul. Nog even wachten tot het website online gaat en dan lekker zelf je keuze maken, zou ik zeggen :)

ik weet niet welke winkel ik heen wil gaan!
-www.pyrovoordeel.nl
-www.koidream.com
ik wil maar naar een winkel naar toe gaan.
Budget is €70 Min.4 cake,s
en ik wil ook heel veel kleiin vuurwerk

groetjes Joost

Hallo,

Mijn budget is €60,-.
En graag zou ik het uit baale-nassau willen hebben.

De winkels maken me niet uit ik hou van variatie (:.
Het liefst zoek ik pijlen,Losse knal.

En als laatst of het het liefst strijkers kunnen zijn.

Groetjes,
Wal197

iemand nog ideeen?

Ik lees zo hier en daar dat er een mooie winkel is gekomen in pijnacker! Haokan.
Dus ik ben daar op de site gaan kijken en weet zeker dat ik daar wil gaan bestellen.

Wat ik zoiezo wil is de immortal gold! kost wat maar dan heb je ook wat!
En ook neem ik de lightyear pijlen.
Maar er staat nog zo veel meer moois op die site dat ik wel wat hulp kan gebruiken!
Budget is ongeveer 600 a 700 euro.
verder heb ik niet zo'n voorkeur voor merken!
Dus als iemand mij wil helpen hoor ik het graag.

Hallo,

Mijn budget is €60,-.
En graag zou ik het uit baale-nassau willen hebben.

De winkels maken me niet uit ik hou van variatie (:.
Het liefst zoek ik pijlen,Losse knal.

En als laatst of het het liefst strijkers kunnen zijn.

Groetjes,
Wal197

Hoi,

Voor 60 euro moet je goed kijken wat je wil.
Als je graag strijkers wilt dan zou ik op zoek gaan naar no3 matchcracker van choeet.
Dat zijn goede strijkers. kost 12.50.
Verder weet ik het niet uit mijn hoofd, maar die strijkers moet je hebben.
greetzz

hallo,

ik ga dit jaar voor het eerst vuurwerk uit duitsland halen.
en nu weet ik natuurlijk niet wat ik daar allemaal weg kan halen.
mijn budget is ongeveer 50 euro kan meer zijn of minder.
ik weet niet precies naar welke winkels ik wil gaan.
de dingen die ik zoek zijn cakes en/of vuurpijlen.
ja en mijn vraag is dan natuurlijk waar kan ik het beste heen gaan voor vuurwerk en wat voor soorten cakes kan ik het beste uit duitsland halen.

groetjes shanice '_'

hallo,

ik ga dit jaar voor het eerst vuurwerk uit duitsland halen.
en nu weet ik natuurlijk niet wat ik daar allemaal weg kan halen.
mijn budget is ongeveer 50 euro kan meer zijn of minder.
ik weet niet precies naar welke winkels ik wil gaan.
de dingen die ik zoek zijn cakes en/of vuurpijlen.
ja en mijn vraag is dan natuurlijk waar kan ik het beste heen gaan voor vuurwerk en wat voor soorten cakes kan ik het beste uit duitsland halen.

groetjes shanice '_'

Welkom op het forum!

Misschien is het handig te vermelden waar je ongeveer woont, Dan kunnen wij kijken wat voor winkels daar in de buurt zitten! :wink:

Zouden jullie mij kunnen helpen?
Ik ga dit jaar naar Duitsland, waar ik maximaal 2 winkels mag bezoeken van mn pa (tot nu toe Lidl & Aldi Süd). Mijn budget is 90/max 100 euro, maar daar zit ik nu wat boven...
Dit is wat ik nu heb:
Lidl
4x Laser
1x Uranus
5x Alligator
1x Black Ice
1x Evil Lights

Aldi Süd
12x Reno (karton)

Willems Sierbestrating (Wolff & Lesli, gevestigd in NL)( www.vuurwerkberkelland.nl )
5x Rotjes
1x Assorted Fountain
3x Thunder King
4x Grondbloemen

Totaal kom ik op 115,77 (prijzen van afgelopen jaar)... Wat zal ik veranderen dat ik onder de 100,- uit kom? Met de Reno & Alligator wil ik graag een leuk projectje maken :) .
(Ik woon in Borculo)

Budget: €500
Winkels: Goudvuur.nl (Royal Fireworks-Cafferata-Rubro-Lesli-Bonfireworks-Schuurmans)
Streefland (Breeschoten)(Vuurwerkwinkel.nl) / Mogelijk ook Frans Mulder (Muldervuurwerk.nl, Wolff) en Profile Hoogeveen Gouda (vuurwerkgouda.nl, Schuurmans en Weco). Maar deze 2 site's zijn nog niet online!

Zelf ga ik voornamelijk vuurwerk afsteken in de avond en nacht. Heb nare ervaringen met knalvuurwerk en begin het toch een beetje zat te worden. Uiterst wil ik rond 10 uur even een paar knalcakes afsteken.

Ik heb als planning:

50 euro dag, 100 euro avond, 350 euro nacht.

Overdag wil ik alleen een paar knalcakes/knalpijlen/kleine duizendklappers afsteken. Maar hiervoor heb ik geen hulp nodig en vul ik dus uiteindelijk zelf wel in. Misschien steek ik helemaal niks af. Hangt net af van het weer en of er wat gebeurt (meldingen).

In de avond wil ik tussen 7 en 9 uur afsteken. Echter alleen, ken niemand anders (niet echt sociaal persoon) en me zusje moet werken dus. Wil het niet te langdurig maken. Ik wil hier voornamelijk gewoon klein sier. Dus cakes tot 200 gram, wat fonteinen enzo. Hoef geen vuurpijlen. Single Shots zijn ook goed maar goed, hoeft niet. Over het algemeen zal ik de rest van de avond of aan het rondfietsen zijn (voor meldingen) of lekker thuis tv aan het kijken. Vind oudjaarsavondtelevisie geweldig:)

En dan is er de nacht. Ik wil het liefst alles zo groot mogelijk. Maar ook genoeg hebben om toch even door te knallen. Elk jaar al om half 1 klaar zijn is niet leuk meer. Ik ben gek op wave/peony/palm/crackling effecten, heb een hekel aan tails en van die kleine effecten. Ik hou van snelheid, maar ook weer niet TE snel, bedoel wil er wel van kunnen genieten. Ik wil 1 duizendklapper van 100.000 shots, maar onder de 50 euro. En ja de rest dis cakes, grote fonteinen. Geen single shots/vuurpijlen.

Kan iemand mij helpen met een lijst vormen?

Ik moet alles met de fiets ophalen, maar doe dit samen met mijn zusje, we hebben beiden een mandje voor onze stuur, dus we kunnen aardig wat meesjouwen.

Aanschaf doe ik echt net voor de dealers sluiten met de voorverkoop, 21 of 24 december. Dan pas het budget zoals bovengenoemd staat.

Back
Bovenaan