Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Ik ben doorverwezen naar dit topic dank daarvoor
ik heb de keuze uit de volgende winkels(winkels die in mij opzichte de beste zijn)
www.vestavuurwerk.n
www.gigavuurwerk.nl
www.Goedvuurwerk.nl

ik heb 250 uitgetrokken voor enkel het sier
knal kom ik zelf wel aan uit
Onder sier versta ik alles ik heb het alleen niet zo op fonteinen
pakket of los leef je uit

Groeten

ps ik ben woonachtig in roosendaal het Boerenbond Roosendaal is dus van toepassing op goedvuurwerk

Budget: €100
Winkel: pronkvuurwerk.nl

Ik wil voor dit bedrag een aantal mooie cake's, heeft iemand mischien een aantal aanraders?

Wil je per sé Pronk cakes, of mogen het ook andere zijn? :)
Voor dat bedrag wel een fors ritje voor je, maar dat moet je zelf bepalen :p

Amnesia €44,95
Extreme Salute 2.0 (2 halen 1 betalen) €27,50
H2O €44,95

Wel iets over je budget...

ik heb de keuze uit de volgende winkels(winkels die in mij opzichte de beste zijn)
www.vestavuurwerk.n
www.gigavuurwerk.nl
www.Goedvuurwerk.nl

Groeten

ps ik ben woonachtig in roosendaal het Boerenbond Roosendaal is dus van toepassing op goedvuurwerk

Kneiterhard
Monster Jam !!!!!!!!!!!!!
Vet Goed potje

etc. etc.

Eerst zelf beetje onderzoek doen dan meteen dat wij je lijstje maken;)

www.vestavuurwerk.n
www.gigavuurwerk.nl
www.Goedvuurwerk.nl

Groeten

Ik zou hier voor gaan, dan heb je een zeer goede collectie voor €250,- lijkt mij. Alles bij vestavuurwerk.nl.:

X 46 siercake 9 schots € 8,99
Palm island € 9,99 1 € 9,99
China by Night (6 cakes) € 79,99
Heavy report siercake pakket (6 cakes) € 150,00

Black thunder rocket GRATIS
Gold Sprite GRATIS

Als je een Extreme Salute 2.0 koopt voor 27,50 krijg je de 2e gratis,
deze actie geldt ook voor een aantal andere cakes.

http://www.pronkvuurwerk.nl/index.p...d=1633&zenid=r4mssits63ganjigca06rpu22eu72fc2

Heb er zelf een aantal besteld, hoor altijd goede verhalen over de 1.0 versie.
De 2.0 versie heeft 25 gram per tube...

H2O
Mystic Land
Indian Summer

Deze 3 zou ik sowieso nemen;)

Kijk hier maar:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?29208-Jullie-beste-Pronk-Vuurwerk-cakes-voor-2012

Als je een Extreme Salute 2.0 koopt voor 27,50 krijg je de 2e gratis,
deze actie geldt ook voor een aantal andere cakes.

http://www.pronkvuurwerk.nl/index.p...d=1633&zenid=r4mssits63ganjigca06rpu22eu72fc2

Heb er zelf een aantal besteld, hoor altijd goede verhalen over de 1.0 versie.
De 2.0 versie heeft 25 gram per tube...

Ja daar zat ik inderdaad ook al aan te denken om die in ieder geval 1/2x te bestellen, in ieder geval bedankt voor de tip ;)

Wil je per sé Pronk cakes, of mogen het ook andere zijn? :)
Voor dat bedrag wel een fors ritje voor je, maar dat moet je zelf bepalen :p

Amnesia €44,95
Extreme Salute 2.0 (2 halen 1 betalen) €27,50
H2O €44,95

Wel iets over je budget...

Het hoefen niet per sé pronk cakes te zijn, dat het een wat lang ritje is voor dat bedrag is idd waar maar dat bedrag is wegensomstandigheden niet zo hoog als ik gehoopt had en mn pa rijdt toch gratis :p

Bedankt voor de tips, ik zal ze zeker in overweging nemen ;)

Ook deze zal ik in overweging gaan nemen, thx!

Ik zou hier voor gaan, dan heb je een zeer goede collectie voor €250,- lijkt mij. Alles bij vestavuurwerk.nl.:

X 46 siercake 9 schots € 8,99
Palm island € 9,99 1 € 9,99
China by Night (6 cakes) € 79,99
Heavy report siercake pakket (6 cakes) € 150,00

Black thunder rocket GRATIS
Gold Sprite GRATIS

Bedankt voor je medewerking
ik heb zelf ook een lijstje gemaakt ik mis in jou lijstje de pijlen en die wil ik er graag bij hebben
ik heb graag een verschillind cake assortiment .
wat ik vergeten ben de vermelden is dat ik dus al in huis heb 6 cakes waarvan 2 knal

mensen met verdere suggesties altijd welkom!

ik zal spoedig mijn eigen lijst plaatsen

Groeten

X 46 siercake 9 schots 1 € 8,99
X 53 siercake 13 schots 1 € 22,50
Black Thunder 25 1 € 9,99
Black thunder rocket 2 € 11,98
Pijlpakket Air-attack 4 (19st.) 1 € 34,99
Heavy report siercake 1 € 27,50
Top Level Siercake 1 € 37,50
Crackling Dragon 1 € 7,50
Noisy 300 1 € 17,50
Palm Invasion 1 € 0,00
Napalm 1 € 19,99
Night Warrior 1 € 24,99
Palm island 1 € 9,99
Totaal € 233,42

Hoe denken jullie hier over?
allemaal bij Vesta

Als je 't tegelijk schiet zou ik voor dezelfde gaan, anders 2 verschillende. Beide cakes zitten qua effect en kwaliteit erg dicht bij elkaar, dan kijken naar prijs/verkrijgbaarheid/voorverkoopacties?

Als je 't tegelijk schiet zou ik voor dezelfde gaan, anders 2 verschillende. Beide cakes zitten qua effect en kwaliteit erg dicht bij elkaar, dan kijken naar prijs/verkrijgbaarheid/voorverkoopacties?

Ja, dat vond ik ook al (dat de effect en kwaliteit dicht bij elkaar zitten).
En ondanks dat de Nakin Fire €5 duurder is, lijkt die me het geld meer waard.
Aangezien de Nakin Fire 25 shots (duurt ~30 seconden) heeft en de Power of Gold 19 shots (duurt ~20 seconden).

Alleen, de Nakin Fire/Power of Gold kan natuurlijk live er anders uitzien.
En daar zit ik dus een beetje mee :p

En nee, ik ben niet van plan om ze tegelijk te schieten.

Ja ik heb hulp nodig! Voor het eerst in jaren kunnen mijn vader (ook een freak)en ik dit jaar veel minder kopen als normaal. Dit vanwege mijn studiekosten en nieuwe laptop etc. (je kent het wel) Mijn vader heeft max 200€ te besteden. Ikzelf weet nog niet precies hoeveel dat gaat worden. Hangt nog van mijn loon af. We willen wel graag het spul in belgië halen. Bij loots of zena de bunker ofzo. Maakt niet zoveel uit. BTW Thor vind ik altijd een mooi merk. Hebben jullie suggesties? Veel/goed vuurwerk voor dat bedrag (Ex. mijn bijdrage)?

Ja ik heb hulp nodig! Voor het eerst in jaren kunnen mijn vader (ook een freak)en ik dit jaar veel minder kopen als normaal. Dit vanwege mijn studiekosten en nieuwe laptop etc. (je kent het wel) Mijn vader heeft max 200€ te besteden. Ikzelf weet nog niet precies hoeveel dat gaat worden. Hangt nog van mijn loon af. We willen wel graag het spul in belgië halen. Bij loots of zena de bunker ofzo. Maakt niet zoveel uit. BTW Thor vind ik altijd een mooi merk. Hebben jullie suggesties? Veel/goed vuurwerk voor dat bedrag (Ex. mijn bijdrage)?

Wat ik wel weet is dat als je naar zena gaat die tegen over de loots zit, als je daar een budget noemt doen hun er alles aan om jou met het mooist vuurwerk voordat budget naar buiten tegaan

Mijn budget is ongeveer 70 euro.
Ik wil het vuurwerk in Nederland halen bij www.verbakelvuurwerk.nl
Ik wil bij verbakel vuurwerk kopen
Ik zoek allemaal knal :) ongeveer 100-200 shocks en verder wat knallers
Kunnen jullie mij helpen om een knal pakket te maken bij [url www.verbakelvuurwerk.nl[/url]
rond de 60-75 euro met shocks.

mvg vuurwerkboy1998~

Ja, dat vond ik ook al (dat de effect en kwaliteit dicht bij elkaar zitten).
En ondanks dat de Nakin Fire €5 duurder is, lijkt die me het geld meer waard.
Aangezien de Nakin Fire 25 shots (duurt ~30 seconden) heeft en de Power of Gold 19 shots (duurt ~20 seconden).

Alleen, de Nakin Fire/Power of Gold kan natuurlijk live er anders uitzien.
En daar zit ik dus een beetje mee :p

En nee, ik ben niet van plan om ze tegelijk te schieten.
dan zou ik ze gewoon allebei doen, heb je ze allebei gehad en kun je vergeljken :) Qua geld, die ene €5 meer betaalt zich dus weer terug in 't aantal schoten en je ietwat hogere verwachting ervan :)

dan zou ik ze gewoon allebei doen, heb je ze allebei gehad en kun je vergeljken :) Qua geld, die ene €5 meer betaalt zich dus weer terug in 't aantal schoten en je ietwat hogere verwachting ervan :)

Ja daar heb je dan ook weer een punt.
Ik ga dan toch gewoon voor 1x Power of Gold en 1x Nakin Fire :)

Hallo goedemiddag allemaal,

Mijn budget is ongeveer €95,-
Ik wil dit kopen in Nederland.
Ik ga bij http://www.knalkoning.nl(Vooral Rubro) bestellen. Eventueel kan ik ook bij http://www.mulekom.nl bestellen (Vooral Lesli), http://www.goedvuurwerk.nl of https://www.vuurwerktoppers.nl/suntimes/(Cafferata) bestellen. Ik ga niet naar meer dan 2 winkels.
Ik wil graag sier ((vooral)cakes) en een pijlenpakketje welke niet duurder is dan €15. De keuze voor de singleshot is al gemaakt(5 halen, 4 betalen:30 st. voor €11,80) De keuze voor het kleine spul is ook gemaakt (€2) --> Blijft nog €81 over. Wil er niet meer aan besteden dan dat.
In en rond Oss zitten eigenlijk te veel winkels dat ik echt niet meer weet wat ik nou het beste kan halen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan