Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Beide meer geweld wanneer je deze keuze maakt, ik zou daar ook voor gaan.

Echter wacht ik met bestellen van de Blue Thunder tot een nieuw filmpje of een demo, dit omdat ik wel wil dat de knallen echt beukend zijn. :wink:

Jep. Qua tempo is de Blue Thunder echt een topper, en vooral die finale. Maar hij moet voor mij wel minimaal de Silver Salute evenaren, of harder gaan.

Voor 30 euro Barcelona halen of een andere goede Dynasty cake? Zoja welke? Mijn Wolff dealer heeft niet alle dynasty cakes, maar meerendeel wel. Iemand suggesties?

De pijlen van Zena Vuurwerk zijn ook erg goed.

Original Pro Rockets 1 zijn 3 pijlen uit het Light Year pakket voor 10 euro!

Die had ik over het hoofd gezien. Klinkt niet verkeerd.

Ik denk dat ik voor die ga en dan nog een pakketje als Imperial of iets dergelijks erbij koop. Over die medusa rockets is nauwelijks iets te vinden en dus blijft het een gok... ik waag hem niet denk ik... Dan liever 3 goede 40 grammers.

Bedankt voor het meedenken !

Help!! Ik heb al redelijk wat besteld, maar ik heb ook nog een flinke wishlist. Helaas gaat het mij niet lukken om alles te kopen wat ik wil dus vandaar dat ik graag jullie hulp wil inschakelen. Ik heb nog ca. € 150,- te besteden. Achter de producten heb ik aangegeven waar ik ze op dit moment voor kan bestellen.

Ik ben op zoek naar niet te veel overlap in effecten, hoewel dat met een flinke bestelling altijd wel gebeurt. Belangrijkste is dat ik niet een effect 10x heb en een ander effect maar 1x. Graag hoor ik wat jullie zouden doen.

Reeds besteld
1 Concerto rosso
1 Stars over Paris
1 Hawaii
1 Super 4-16
2 Heavy 5
1 Battle
1 Cape Town
1 The Cube
1 Spitfire
1 Imperial (vuurpijlen)
1 Wild Wild West
1 Light Year (vuurpijlen)
1 Mc Thunder
1 Ex-Girlfriend
1 Royal Bonsai
1 Fire Emblem
1 Midnight Glory
1 Sensation of Joy
1 Hot Chains
1 Big 19 (6 stuks)
1 Super Nova (=Big Box)

Wishlist
1 Pontificaal € 17,25
1 Straatbaas € 19,95
1 CNC € 18,95
1 Treasure Island € 18,17
1 Red coconut € 7,95
1 Golden Willows € 18,75
1 Panoramic Palms € 9,95
1 Flash Banger € 7,50
1 Heavy Legend 25s € 19,95
1 Buurtassortiment XXL € 79,95
1 Viper € 29,95
1 Rush € 7,50
1 Anger € 24,95
1 Fraction € 29,95
1 Ceasar € 20,96

Help!! Ik heb al redelijk wat besteld, maar ik heb ook nog een flinke wishlist. Helaas gaat het mij niet lukken om alles te kopen wat ik wil dus vandaar dat ik graag jullie hulp wil inschakelen. Ik heb nog ca. € 150,- te besteden. Achter de producten heb ik aangegeven waar ik ze op dit moment voor kan bestellen.

Ik ben op zoek naar niet te veel overlap in effecten, hoewel dat met een flinke bestelling altijd wel gebeurt. Belangrijkste is dat ik niet een effect 10x heb en een ander effect maar 1x. Graag hoor ik wat jullie zouden doen.

Reeds besteld
1 Concerto rosso
1 Stars over Paris
1 Hawaii
1 Super 4-16
2 Heavy 5
1 Battle
1 Cape Town
1 The Cube
1 Spitfire
1 Imperial (vuurpijlen)
1 Wild Wild West
1 Light Year (vuurpijlen)
1 Mc Thunder
1 Ex-Girlfriend
1 Royal Bonsai
1 Fire Emblem
1 Midnight Glory
1 Sensation of Joy
1 Hot Chains
1 Big 19 (6 stuks)
1 Super Nova (=Big Box)

Wishlist
1 Pontificaal € 17,25
1 Straatbaas € 19,95
1 CNC € 18,95
1 Treasure Island € 18,17
1 Red coconut € 7,95
1 Golden Willows € 18,75
1 Panoramic Palms € 9,95
1 Flash Banger € 7,50
1 Heavy Legend 25s € 19,95
1 Buurtassortiment XXL € 79,95
1 Viper € 29,95
1 Rush € 7,50
1 Anger € 24,95
1 Fraction € 29,95
1 Ceasar € 20,96

Ik ken niet alle potten van je wishlist, maar de (in mijn ogen) toppers heb ik even vetgedrukt gemaakt.

Wederom heb ik jullie hulp nodig. Graag hoor ik wat jullie zouden kiezen, de prijs maakt in deze weinig verschil: de Extreme Salute is per karton €10 goedkoper.

Karton (12 stuks) Extreme Salute
Karton (12 stuks) Super 6-19

Wederom heb ik jullie hulp nodig. Graag hoor ik wat jullie zouden kiezen, de prijs maakt in deze weinig verschil: de Extreme Salute is per karton €10 goedkoper.

Karton (12 stuks) Extreme Salute
Karton (12 stuks) Super 6-19

Dit is inderdaad erg lastig, omdat ze erg op elkaar lijken. Nou ben ik zelf een fan van de Extreme Salute serie, en heb de super 6-19 zelf nooit gehad. Maar in mijn ogen is de Extreme Salute net even iets sneller in tempo, en zijn de uitwerkingen net iets beter. En daarbij ben je dus ook nog eens goedkoper uit. Ik ga dit jaar zelf voor de X-Plosion van Vuurwerktotaal. Dit is in mijn ogen de mooiste 19 shots cake, maar dan met een ander label. Maar dat is mijn mening. :)

p.s. Ik moet er trouwens nog wel even bij zeggen dat je goed moet opletten wat voor Extreme Salutes je koopt, en waar je ze koopt. Want dat schijnt nogal te verschillen, want de één heeft bijvoorbeeld wel een eindfinale, en de ander niet. Ook schijnt het te verschillen in welk jaar ze gemaakt zijn. Dus let daar even op als je deze gaat aanschaffen.

Laatst bewerkt:
Dit is inderdaad erg lastig, omdat ze erg op elkaar lijken. Nou ben ik zelf een fan van de Extreme Salute serie, en heb de super 6-19 zelf nooit gehad. Maar in mijn ogen is de Extreme Salute net even iets sneller in tempo, en zijn de uitwerkingen net iets beter. En daarbij ben je dus ook nog eens goedkoper uit. Ik ga dit jaar zelf voor de X-Plosion van Vuurwerktotaal. Dit is in mijn ogen de mooiste 19 shots cake, maar dan met een ander label. Maar dat is mijn mening. :)

p.s. Ik moet er trouwens nog wel even bij zeggen dat je goed moet opletten wat voor Extreme Salutes je koopt, en waar je ze koopt. Want dat schijnt nogal te verschillen, want de één heeft bijvoorbeeld wel een eindfinale, en de ander niet. Ook schijnt het te verschillen in welk jaar ze gemaakt zijn. Dus let daar even op als je deze gaat aanschaffen.

Klopt, die is ook erg mooi, maar als ik me niet vergis is de X-plosion wel duurder als de ES. Als ik een karton van de X-plosion zou halen wordt dat een beetje saai, bij een karton van de ES heb ik 12 potten en 6 verschillende effecten, idem voor de Super 6-19.

Ja, de ES wisseld nogal in kwaliteit de laatste jaren, maar zover ik weet is hij dit jaar weer zoals hij hoort te zijn...

Wat zeggen jullie? Karton Super 6-19 of een karton Extreme Salute?
Het gaat er mij om dat ik 2 kartonnen wil halen, maar ik twijfel tussen 2x Super 6-19 of 2x Extreme Salute of van beide 1 karton.

Klopt, die is ook erg mooi, maar als ik me niet vergis is de X-plosion wel duurder als de ES. Als ik een karton van de X-plosion zou halen wordt dat een beetje saai, bij een karton van de ES heb ik 12 potten en 6 verschillende effecten, idem voor de Super 6-19.

Ja, de ES wisseld nogal in kwaliteit de laatste jaren, maar zover ik weet is hij dit jaar weer zoals hij hoort te zijn...

Het gaat er mij om dat ik 2 kartonnen wil halen, maar ik twijfel tussen 2x Super 6-19 of 2x Extreme Salute of van beide 1 karton.

Klopt, de X-Plosion is inderdaad 2,50 duurder dan de Extreme Salute. Maar daar moet je inderdaad ook geen karton van kopen. Ik zou in dat geval van beide 1 karton kopen. Dan heb je genoeg afwisseling, en dan kan je ze meteen vergelijken.

Ik zou ook van beiden één karton doen. Dan weet je in ieder geval dat je met één aankoop goed zat als de andere achteraf toch tegen bleek te vallen.

Nog meer mensen die de moeite willen nemen om mij te helpen? Alvast bedankt! (Zie 6 posts hierboven)

Ik zou in ieder geval gaan voor Treasure Island, Straatbaas, en buurtassortiment. Voor de rest ken ik de cakes niet echt die op je lijst staan...

Welke van de twee onderstaande cakes zouden jullie nemen als het om de kleuren gaat? Weet nog dat ik ze allebei mooi vond, maar op film is het toch altijd wat lastiger om een goed oordeel te vormen.

Blow out
Double Identity

Welke van de twee onderstaande cakes zouden jullie nemen als het om de kleuren gaat? Weet nog dat ik ze allebei mooi vond, maar op film is het toch altijd wat lastiger om een goed oordeel te vormen.

Blow out
Double Identity

Zou Blowout nemen scheelt 10 euro,meer shots en bijna het zelfde effect.
Bij Double indenty heb je wel tails,maar vind dat die 10 euro extra niet waard.

Kleine uitdaging bij Hardixx..

De Delta Devil of de Outblast? Beide Salvo cake's en prijs verschil scheelt niet heel erg en is te verwaarlozen. Ik vind beide eigenlijk te prijzig worden maar 1 van de 2 moet er toch echt in komen!

Ik wil dit jaar voor het eerst naar Duitsland vuurwerk halen.

Ik wil ongeveer 40 euro uitgeven, wat raden jullie mij aan?

Klinkt misschien stom hoor, maar helemaal naar Duitsland om alleen 40 euro uit te geven? Ben je dat niet meer geld kwijt aan benzine? Tenzij je vlak bij de grens woont, en die winkel is vlakbij.

Back
Bovenaan