Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een super leuk idee!Ik zit te denken om 19.00 uur een fonteinenshow voor de kinderen te maken.
Welke ideeen hebben jullie hier voor?
Zit in de oosthoek van nl, dus bestellen bij fleringen, vwpd, huboxl emmercompas.
Dank voor alle input en ideeen. Daar kan ik wel wat mee. Ik ga even rondneuzen deze week.
Glitter willow 2 colorz?We zijn nog op zoek naar een echte kleuren compound of cake. Liefst een beetje de richting van de oude colorful city of de oud fading starts van Evo. En als het kan enkel kleuren, vaak begint een compound met de mooie kleuren en gaat dan tog weer over in goud. Dus eigenlijk vrij simpel, we willen zoveel mogelijk kleur. Wie heeft er wat goede tips?
Scala 100a zou perfect zijn hiervoor maar die kan je niet in NL krijgen. Wij hebben volgens mij niet echt een peony compound in nederland.We zijn nog op zoek naar een echte kleuren compound of cake. Liefst een beetje de richting van de oude colorful city of de oud fading starts van Evo. En als het kan enkel kleuren, vaak begint een compound met de mooie kleuren en gaat dan tog weer over in goud. Dus eigenlijk vrij simpel, we willen zoveel mogelijk kleur. Wie heeft er wat goede tips?
Als ik aan puur kleur denk komen deze als eerste in mij op:We zijn nog op zoek naar een echte kleuren compound of cake. Liefst een beetje de richting van de oude colorful city of de oud fading starts van Evo. En als het kan enkel kleuren, vaak begint een compound met de mooie kleuren en gaat dan tog weer over in goud. Dus eigenlijk vrij simpel, we willen zoveel mogelijk kleur. Wie heeft er wat goede tips?
25 mm 100 shots max 100 euro.genoeg maar wat mogen ze kosten en hoeveel schoten?
Katan specials heb ik elke jaar wel paar van bij zitten. Met deze lijst kan ik ff verder. Thanks voor de tipWat goede compounds in de betaalbare 25mm klasse: Full Assault (topper), Katan Specials / Hello FireWorks Forza's, Broekhoff Sidewinder (30mm), Broekhoff Double Defense, Rubro Blue Maroon, FWS Crackle King, Magnum Blinking Fermata, Broekhoff Extreme Apache
heb je de blitz bomber al?25 mm 100 shots max 100 euro.
Nieuwe blokje van Pangu..Pirates of the Carribien voor rond de 85 euro verkrijgbaar. 100 shots, 25mm en komt in kooi25 mm 100 shots max 100 euro.