Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk!! Ehh combinatie van bengaals vuur, kleine fonteintjes, funke holenfeuer en/of cuckoos. Je hebt ook van die Jelly Bean fountain, die zijn leuk.
En uiteraard eindigen met wat Popcorn Fountains of de Crackling Crystals.

Ik zit te denken om 19.00 uur een fonteinenshow voor de kinderen te maken.

Welke ideeen hebben jullie hier voor?

Zit in de oosthoek van nl, dus bestellen bij fleringen, vwpd, huboxl emmercompas.
Een super leuk idee!
Ik sluit me volledig aan bij Pyropinoy met wat toevoegingen.
Namelijk: crossette cakes, Romeinse kaarscakes en/of andere low-noise bakjes zoals de Space Troopers van Wolff oid.
En vergeet niet dat voor kinderen 10 wondertollen of stijgtollen tegelijk al ontzettend indrukwekkend zijn. Dat geeft altijd een leuke afwisseling van alleen maar fonteinen.

Ik zou er in ieder geval een bergje bengalen tegenaan gooien in verschillende kleuren. Als je daar een rijtje van maakt geeft dat een heel leuk effect. Ik weet niet welke je in jouw regio kunt krijgen maar dit zijn de fonteinen die bij mij favoriet zijn:
Zink/Bugano's (niet in NL verkrijgbaar, wel in DE/BE), een mooi alternatief zijn de Funke 5m fonteinen zoals de 5M Goldfontänen
Vulcan Popcorn
Vulcan Jumping Jelly Beans
Cafferata Snow Crystal
Lesli Ausputzer / Gletscher

Daarnaast heb ik dit jaar zelf meerdere van de nieuwe Fanmai 888 en 999 fonteinen besteld, die zijn heel prettig geprijsd en zien er heel goed uit op de video's.

Zelf vind ik het ook om wat kleine cakes in zo'n show te verwerken met kleine effecten die weinig geluid maken en laag blijven. Dat kunnen bijvoorbeeld van die simpele 96sh pearl cakes zijn maar ook bijvoorbeeld de Wolff Familie Festijn (CR Festival Shooter) leent zich hier prima voor.

Qua opbouw kun je bijvoorbeeld bengalen - Ausputzer in meervoud, Jumping Jelly Beans in meervoud, Bugano's of Funke in meervoud en dan afsluiten met fonteinen met stevige crackling in meervoud, bijvoorbeeld eerst 3x Fanmai 999 en dan 5x Popcorn of Snow Crystal.

Ligt helemaal aan je budget wat je hier voor uit wil geven, mocht dat niet zo'n probleem zijn zou ik het volgende doen.

Zou voor een rustige opbouw beginnen. Voor de kids doen de Neon Night/Jumping Jelly Beans het altijd goed. Ik zou ook zeker de Ground Impact mee nemen. Goede prijs en lange tijdsduur. En ook de hollenfeur blijven leuke dingen. Zoals hierboven genoemd is doen de pearl cakes het ook altijd goed en die kosten niet veel. Als finale de combideal van de 5 x fountain 999 en fountain 888.

We zijn nog op zoek naar een echte kleuren compound of cake. Liefst een beetje de richting van de oude colorful city of de oud fading starts van Evo. En als het kan enkel kleuren, vaak begint een compound met de mooie kleuren en gaat dan tog weer over in goud. Dus eigenlijk vrij simpel, we willen zoveel mogelijk kleur. Wie heeft er wat goede tips?

We zijn nog op zoek naar een echte kleuren compound of cake. Liefst een beetje de richting van de oude colorful city of de oud fading starts van Evo. En als het kan enkel kleuren, vaak begint een compound met de mooie kleuren en gaat dan tog weer over in goud. Dus eigenlijk vrij simpel, we willen zoveel mogelijk kleur. Wie heeft er wat goede tips?
Glitter willow 2 colorz?

Scala 100a zou perfect zijn hiervoor maar die kan je niet in NL krijgen. Wij hebben volgens mij niet echt een peony compound in nederland.

Als ik aan puur kleur denk komen deze als eerste in mij op:
Volt! - Noisekick
Katan - #Special 2
Pyrocentury - Exotic
Professional Style - Splitting Rainbow
Pyro Specials - Money Shot
Riakeo - Monster
Magnum - Color Crosette
Argento - Violetta
Argento - Amazone

Ik heb hoop dat de nieuwe bak 1.2" Color Cream van Broekhoff vol met kleuren zit. Dus deze in de gaten houden. Hopen dat er snel beelden van komen.

als toevoeging aan bovenstaande reacties;

Neon Maroon - Mania
Sensation 3 - Rubro special

of misschien iets outside the box; een x aantal cakes in combinatie
- Pico Bello - Katan (Rood & Paars)
- Strobe Attack - Katan (Wit, Rood, Groene blinkers)
- Wild Thing - Wolff
- Crossette Switch - Magnum/Broekhoff
- Wicked Whistle - VWTotaal
- Der Hammer - VWTotaal (ondanks dat ie iets minder is...)

Om 6 uur het feest openen met een serie compounds of een triple compounds en dan zo nu en dan wat 25mm boxjes schieten (Full assault bijv?)

Wat goede compounds in de betaalbare 25mm klasse: Full Assault (topper), Katan Specials / Hello FireWorks Forza's, Broekhoff Sidewinder (30mm), Broekhoff Double Defense, Rubro Blue Maroon, FWS Crackle King, Magnum Blinking Fermata, Broekhoff Extreme Apache

Wat goede compounds in de betaalbare 25mm klasse: Full Assault (topper), Katan Specials / Hello FireWorks Forza's, Broekhoff Sidewinder (30mm), Broekhoff Double Defense, Rubro Blue Maroon, FWS Crackle King, Magnum Blinking Fermata, Broekhoff Extreme Apache
Katan specials heb ik elke jaar wel paar van bij zitten. Met deze lijst kan ik ff verder. Thanks voor de tip👍

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan