Pietje PYRO
VWC lid
Hello Fireworks - Skies of BlueIk zoek nog een mooie cake of compound met alleen goud en blauw, voor maximaal €150. Iemand ideeën?
Hello Fireworks - Blue storm
Hello Fireworks - Topaz Blue
Lesli - Blue Lion King
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hello Fireworks - Skies of BlueIk zoek nog een mooie cake of compound met alleen goud en blauw, voor maximaal €150. Iemand ideeën?
Compounds: Golden Willow - Magnum (of de oudere Willow Mayhem/Extreme GoldfatherIk zoek nog een mooie cake of compound met alleen goud en blauw, voor maximaal €150. Iemand ideeën?
Elegance https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/elegance-compound.1795497/Ik zoek nog een mooie cake of compound met alleen goud en blauw, voor maximaal €150. Iemand ideeën?
Die heb ik afgelopen jaar gehad. Prachtbak! Maar gaat me nu net te duur worden qua budget. Heb al een aantal grotere compounds, dus wil liever nog wat ‘kleiners’ erbij.Elegance https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/elegance-compound.1795497/
Die 150 euro moet je wel iets aanvullen

3x fontijn Crystal Crackling tegelijk.Wie heeft een mooie tip voor een openings cake/Fontijn of kleiner compound?
Mijn huidige bestelling:
- Meine Liebe 75 Shots
- Super Achtung 1, 2 en 3, 15 shots
- Golden Palm Coco 110 shots
- Energy Bomb & Northern Blink 20 shots
- 2x Formule 50 (leuk voor met de kleine man)
- Special One 100 Shots 30mm
- Atlantis 30mm 44 Shots
- 2x Schnaps Alarm 49 shots
- 2x Startschuss 80 shots
- Electricity 25 shots
Ik denk dat ik ga afsluiten met special one of golden palm coco. Nog niet helemaal over uit. Maar mis dus eigenlijk ook nog een leuke opener. Budget onder €100, liefst ook nog regio Leiden te bestellen![]()
Magnum PI?Ik heb al wat verschillende cakes besteld maar ben nog op zoek naar 1 compound van max. €200,-. De Crazy Magician en Pyro Wizard van Pangu spreken mij wel aan vanwege de kleuren en afwisseling, maar er zijn vast (betere?) alternatieven. Hebben jullie nog tips?
blue lion?Ik zoek nog een mooie cake of compound met alleen goud en blauw, voor maximaal €150. Iemand ideeën?
Is Snow Crystal een om labeling van deze Fontijn? Zie deze namelijk staan bij mijn dealer3x fontijn Crystal Crackling tegelijk.
JaIs Snow Crystal een om labeling van deze Fontijn? Zie deze namelijk staan bij mijn dealer