Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Goedemorgen allemaal!

Ik heb jullie hulp nodig! Ik wil komend Oud & Nieuw (voor mijn doen) nog één keer uitpakken. Ik wil voor zo'n 500 euro kopen. Budget zal nog wel wat opschuiven met alle FOMO...

Ik heb inmiddels het Ultimate City Trip-pakket al besteld. Nu wil ik eigenlijk daaromheen nog wat cakes halen. Ik vind compounds boven de 100 per stuk een beetje een zonde tov mijn budget. Natuurlijk zijn die mooi, maar ik vind het eigenlijk vooral leuk om gedurende de avond zoveel mogelijk verschillende dingen af te steken. Hebben jullie cakes/kleine compounds die niet mogen ontbreken? En/of die juist in een mooie actie (1+1 bijv) zijn bij winkels in Overijssel of Gelderland? Ik hoop op jullie advies. Jullie zijn de kenners. Ik ben slechts een liefhebber.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal!

Ik heb jullie hulp nodig! Ik wil komend Oud & Nieuw (voor mijn doen) nog één keer uitpakken. Ik wil voor zo'n 500 euro kopen. Budget zal nog wel wat opschuiven met alle FOMO...

Ik heb inmiddels het Ultimate City Trip-pakket al besteld. Nu wil ik eigenlijk daaromheen nog wat cakes halen. Ik vind compounds boven de 100 per stuk een beetje een zonde tov mijn budget. Natuurlijk zijn die mooi, maar ik vind het eigenlijk vooral leuk om gedurende de avond zoveel mogelijk verschillende dingen af te steken. Hebben jullie cakes/kleine compounds die niet mogen ontbreken? En/of die juist in een mooie actie (1+1 bijv) zijn bij winkels in Overijssel of Gelderland? Ik hoop op jullie advies. Jullie zijn de kenners. Ik ben slechts een liefhebber.
Ik zou om te beginnen even kijken of er nog acties lopen bij een winkel bij je in de buurt:

Ook zullen er winkels zijn die in de week van Black Friday nog eens goed uitpakken.

De Katan Specials / Hello Forza zijn altijd leuke kleine compounds die niet te duur zijn. Leuke cakes zijn er volop, de Bonfireworks cakes zijn erg goed en vaak redelijk voordelig te vinden, Riakeo heeft hele mooie cakes, Wolff Golden Tower is een schitterend assortiment met 3 cakes.

100 shots 30 mm keuzestress. Welke adviseren jullie:

- ICB
- Sky Symphony
- Temptation Willow
- Super Flowers

Of vergeet ik nog een parel? De Breakout heb ik vorig jaar al gehad. Alvast bedankt voor jullie hulp!

- ICB
- Sky Symphony
- Temptation Willow
- Super Flowers

Of vergeet ik nog een parel? De Breakout heb ik vorig jaar al gehad. Alvast bedankt voor jullie hulp!
Haha alle 4 is het advies.
Temp willow geweldige rustige goud bak met weinig tot geen wind maar harde klappen.

ICB prachtige kleurbak, durf niet te zeggen hoe de kooiloze batch gaat zijn (gewoon goed ga ik vanuit)

Sky symphony & super flowers waren echt toppers, daar kan ik niet tussen kiezen, maar zou één van deze doen.

- ICB
- Sky Symphony
- Temptation Willow
- Super Flowers

Iro Kin Beauty
Prosperity
Peking Opera 100

Van je eigen lijstje heb ikzelf gekozen voor de Super Flowers.

- ICB
- Sky Symphony
- Temptation Willow
- Super Flowers

Event 4 seasons
Ocean of Lights
Iron Kin Beauty
1.2" Glitter Willow 2 Colorz
Immortal Gold

wij hebben broekhoff (vuurwerkexpert & magnum) als leverancier, nu heb ik zelf wel een lijstje met wat artikelen maar misschien heeft iemand hier wel een leuke aanbeveling of een vervanger voor het volgende lijstje: (voor mij zelf thuis)

- Jungle Viper Assault
- 400s Total Display Show
- 1.2'' Insane Crown Bomber
- Crown Mixed Display
- 1'' 80s Ultimate Design
- Delisious Mix
- Cool Basterds

De eerste 3 regels wil ik sws hebben, de rest twijfel ik nog een beetje over, en misschien wil ik er nog wel wat bij. De assortimentjes (Delisious Mix & Cool Basterds) zijn gewoon leuk om er bij te hebben. Omdat wij een verkooppunt zijn van broekhoff wil ik het graag alleen bij Broekhoff artikelen houden.

Wij organiseren bij het plaatselijke bejaarden tehuis ook nog een "showtje" en daarvoor had ik het volgende in gedachten: wat is jullie hier mening over? moet ik wat artikelen vervangen of zijn er nog musthaves voor de show?
1762509104364.png

wij hebben broekhoff (vuurwerkexpert & magnum) als leverancier, nu heb ik zelf wel een lijstje met wat artikelen maar misschien heeft iemand hier wel een leuke aanbeveling of een vervanger voor het volgende lijstje: (voor mij zelf thuis)

- Jungle Viper Assault
- 400s Total Display Show
- 1.2'' Insane Crown Bomber
- Crown Mixed Display
- 1'' 80s Ultimate Design
- Delisious Mix
- Cool Basterds

De eerste 3 regels wil ik sws hebben, de rest twijfel ik nog een beetje over, en misschien wil ik er nog wel wat bij. De assortimentjes (Delisious Mix & Cool Basterds) zijn gewoon leuk om er bij te hebben. Omdat wij een verkooppunt zijn van broekhoff wil ik het graag alleen bij Broekhoff artikelen houden.

Wij organiseren bij het plaatselijke bejaarden tehuis ook nog een "showtje" en daarvoor had ik het volgende in gedachten: wat is jullie hier mening over? moet ik wat artikelen vervangen of zijn er nog musthaves voor de show?
Bekijk bijlage 1817017
Leuk dat jullie dit doen zeg!! Ik lees dit wel vaker, echt heel leuk! Goed bezig en respect hiervoor!!

Ik zou als het om de show gaat nog zeker een tailgate fan ergens tussen zetten. Die trekt de nodige ooh's en aaah's.
Zou je ook niet overwegen om af te sluiten met die 30mm bakken (icb en firestarter)?
Die geven echt meer geweld dan de crown majestic. Heb zelf 2x de ICB in de show die ik ergens achteraan de show in V-shape hoop te gaan schieten, je kunt er ook nog 1 bijkopen :idea::blink:.

Succes en nogmaals mooi initiatief!!

- ICB
- Sky Symphony
- Temptation Willow
- Super Flowers

ICB + Sky Symphony + Super flowers zijn echte rammers, waarbij de eerste twee mij persoonlijk het meest aanspreken.
Firestarter was ook een 30mm topper op de demo met mooie verschillende effecten. Temptation willow ook mooi, maar wel verschil in batch en gevoelig voor wind. Succes!

Leuk dat jullie dit doen zeg!! Ik lees dit wel vaker, echt heel leuk! Goed bezig en respect hiervoor!!

Ik zou als het om de show gaat nog zeker een tailgate fan ergens tussen zetten. Die trekt de nodige ooh's en aaah's.
Zou je ook niet overwegen om af te sluiten met die 30mm bakken (icb en firestarter)?
Die geven echt meer geweld dan de crown majestic. Heb zelf 2x de ICB in de show die ik ergens achteraan de show in V-shape hoop te gaan schieten, je kunt er ook nog 1 bijkopen :idea::blink:.

Succes en nogmaals mooi initiatief!!
Nee klopt, de volgorde klopt nog niet helemaal op het einde, ga ik nog even mee bezig. De tailgate is zeker een gaaf ding! ga ik er ergens tussen drukken! Bedankt!

Haha alle 4 is het advies.
Temp willow geweldige rustige goud bak met weinig tot geen wind maar harde klappen.

ICB prachtige kleurbak, durf niet te zeggen hoe de kooiloze batch gaat zijn (gewoon goed ga ik vanuit)

Sky symphony & super flowers waren echt toppers, daar kan ik niet tussen kiezen, maar zou één van deze doen.
Dank voor je advies! ik ga op zoek naar extra budget :d

Vraagje wat betreft de v/w shape opstelling. Wat is de makkelijkste manier om dit te creëren voor 100 shots i-shape compound blokken en is er nog een bepaalde hoek (graden) waar het het beste tot zijn recht komt.

Back
Bovenaan