Waltr
VWC lid
Bij pap. Niet supergoedkoop maar dan heb je em wel. In breda istie een tientje goedkoper bv...Weet iemand overigens nog ergens de dragon glow van rubro te vinden omg drechtsteden ?
Of een vervanger die ervoor te gebruiken is ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij pap. Niet supergoedkoop maar dan heb je em wel. In breda istie een tientje goedkoper bv...Weet iemand overigens nog ergens de dragon glow van rubro te vinden omg drechtsteden ?
Of een vervanger die ervoor te gebruiken is ?
Hi mensen,
Ik kom er niet uit. Ik hou zelf altijd van zowel sierlijk als rammen. Ook vind ik het altijd leuk om tussendoor wat kleiner spul te stoken (monster ride etc) en wil ik er eigenlijk altijd min. 1 30mm cake bij. Voor sierlijk vind ik hele grote gouden palmen altijd fantastisch en ook rode effecten vind ik mooi (oude pangu boxen).
Ik bestel het liefst bij één leverancier vanwege het gemak, of het moet bij elkaar liggen. Vuurwerk outlet gelderland is momenteel voor mij het dichtsbij en heb de volgende selectie:
1. 400sh total display (ram);
2. Dragns glow 60sh (mooie rode effecten + palm);
3. Monster ride (altijd goed voor tussendoor);
4. Atmosphere (nog twijfel) ;
5. Secret salute (ram);
6. Toxic;
7. Screaming one;
8. Electrick;
9. Cosmic Fury.
Eerlijke mening over andere keuzes hoor ik graag. Totaal budget is +- €350-€400.-
Ben in ieder geval nog niet tevreden en twijfel nog over de atmosphere. Ik wil eigenlijk afsluiten met een 'unieke' cake/compound. Al gedacht aan de rebel2.0 maar die vind ik vrij duur bij Vuurw outlet gelderland. Een alternatief voor de 400sh kan ook, die heb ik vorig jaar ook aan het eind van de avond geschoten. Was wel een succes, maar een andere uniekere rambak is ook tof.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Betaalbare cakes om met veel te schieten zijn er zeker, de Return of the Phoenix en Scream Battery lenen zich daar uitstekend voor. Goedkope compounds met fluit zijn er volgens mij niet. De 75sh Triplex TXB265 is wel rond de 90 Euro te krijgen (DE), die is goed en betaalbaar.Mensen nog suggesties voor goede fluit batterijen/compounds die in de redelijke prijsklasse liggen om per veel te schieten? Mag in NL maar ook DE.
Mensen nog suggesties voor goede fluit batterijen/compounds die in de redelijke prijsklasse liggen om per veel te schieten? Mag in NL maar ook DE.
Deze ook in bestelling staan, gaat om 'the Mayor 25sh' benieuwd hoe de salutes van deze het doen.Bij hbl heb je ook nog een fluit naar salute cake.
Nu volgens mij 29,50.
Heb er zelf ook 1 besteld. Salutes waren vorig jaar dik in orde in de godfather 3. Dus ben benieuwdDeze ook in bestelling staan, gaat om 'the Mayor 25sh' benieuwd hoe de salutes van deze het doen.
Fluiters zullen wel in orde zijn bij evo/hublo
Bestaan er color Pearls van meer dan 96 shots per cake? En zit er veel verschil tussen de verschillende merken? Zoek nog naar dat soort budget cakes met kometen.
Ik heb ze ff geteld. Zijn er idd meer dan 96zoiets?
Of een stinkrijke investeerder zijn die van zn geld af moet, krijgt ie er een leuk oud en nieuw voor terug!Ik zoek nog;
- budget
- een gemakkelijke, gewillige, zorgeloze vrouw/vriendin met hoge gunfactor
- een busje voor het transport
Iemand nog suggestie's ??PLEASURE DOME China Red
Wipe Out China Red
MAGIC IN THE AIR China Red (deze is hier in de buurt niet meer verkrijgbaar zover ik weet,in ambacht zowiezo niet)
Bij bovenstaande is de vraag aan jullie,zijn er alternatieven voor ,welke zijn dat en waar kan ik die vinden ??
Een andere vraag,zijn er nog speciale bakken met spinners b.v. die de aandacht verdienen en een beetje "lief" geprijst zijn ?
Ik merk aan mezelf dat ik nu wel is wat apartere dingen wil,dan de standaard dingen.
Alvast dank voor de tips,hulp en info.
Er is niets meer lief geprijsd helaas. Denk dat de oude spinner bakken wel een beetje weg zijn. Waarom kies je specifiek voor China red?Iemand nog suggestie's ??