Huboxlvuurwerk

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
huboxlvuurwerk emmer-compascuum
kijlweg 3
7881jd emmer-compascuum
mail : [email protected]
tel : 0591-354137
contactpersoon: rodney

voordelen van onze winkel :
ruim assortiment
onkooien altijd de producten
snackwagen op locatie
geen lange wachtrijen
veel parkeermogelijkheden voor de deur
altijd de beste deals
importeurs die we verkopen zijn : wolff , lesli , vuurwerkmania en weco

webshops :
www.huboxlvuurwerk.nl
www.evolutionvuurwerk.nl
www.vuurwerkplanet.nl
www.vuurwerkmania.nl

zijn bezig met 1 webshop , mag je veranderen als die klaar is

offerte aanvragen en freakacties mag via mail en webshop
en word natuurlijk hier vermeld.

Freaks,

Wegens het grote succes van de afgelopen freakavond hebben Rodney en team besloten dit jaar nog een freakavond te organiseren. Ze houden deze avond op vrijdag 8 december, van 18:00-21:00.

Op deze avond zijn er natuurlijk weer een aantal exclusieve deals te scoren en is er weer gezorgd voor een hapje en een drankje. Kortom weer een top avond die je niet wil missen.

Dames en heren (Rodney specifiek :wink:) van team HuboXL emmer-compascuum, wat heb ik een top ervaring gehad bij jullie. Bij aankomst een leuk gesprekje aangeknoopt met de medewerkers, kwamen ervaren over, wisten zelf waar ze het over hadden. Uiteraard naar Rodney gevraagd, die was even bezig met een klant, dus 10 minuutjes gewacht en daar kwam die aan. Super aardige vent, bestelling klaargezet voor mij op een karretje (altijd makkelijk), de gewonnen box erbij (super bedankt nog he! :D) en een gratis cadeautje in de vorm van de Frigg cake van Thor/Zena. HuboXl is een grote aanrader. Het was een eindje rijden, maar het was het 100% waard!

Vanmorgen een bestelling opgehaald bij HuboXL. Ik was vrij vroeg, dus het was nog lekker rustig. Bestelling stond klaar en ik ben keurig geholpen. Rodney en team, bedankt voor de gastvrijheid en goede service.
Leuk assortiment en ik kom volgend jaar zeker weer langs.

Hier ook een bestelling opgehaald. Kwam alleen net inspectie op het moment van afhalen. Moest daardoor even wachten. Vanwege het wachten kregen mijn jongens een leuk vuurwerkpakketje en een frikandel. Helemaal prima dus. Bestelling werd netjes op een karretje geleverd. Kortom hele goed service, ook de communicatie door het jaar door was top! Rodney en team bedankt!

Vandaag voor het eerst bij HuboXl geweest, helaas 2 producten (Funky 3 , Full assault) niet op tijd geleverd waardoor deze vervangen moesten worden.
Ze hadden er eentje al zelf bij gedaan maar dat was voor mij geen optie, maar dit was totaal geen probleem.
Gingen samen naar een alternatief kijken en ben echt super te blij met alternatief. Als het nodig was had ik nog wel iets bij willen betalen maar dat was niet nodig.

Het is dat deze zaak 2,5 uur rijden voor mij is anders had ik hier vaker met plezier mij bestelling gedaan. Relax sfeertje, mijn zoontje en lekker waffel gekregen, ruime tijd voor service genomen en begrip voor de situatie.

Was vanochtend de eerste bij Rodney, Leon en de rest van het team. Hartelijke ontvangst. Wat een fijne winkel met uitgebreide en mooi aangeklede showroom. Meerdere bonnen, maar de bestelling stond binnen een paar minuten op de toonbank, helemaal compleet. Vroeg in het jaar besteld en zoals expliciet gevraagd de 2023 batch van de Full Assault gekregen (oude label). Top service! Hopelijk is de shop weer snel open voor de Freaks. Volgend jaar weer.

Back
Bovenaan