http://www.petitievoorvuurwerk.nl/

Een petitie wint aan kracht naarmate meer personen tekenen en er van horen. Zouden alle websites van importeurs deze petitie aanprijzen, dan zijn we al een stuk verder.

Wat je echter wil, is dat het als artikel komt op het 8 uur journaal, dan haal je namelijk de "stille meerderheid" ook mee.

ja maar dat bedoelde ik niet .
ik heb het over meerdere petities over het zelfde onderwerp .
als ik mij niet vergis bestaan er al 3 petities voor het behoud van consumenten vuurwerk .
zodra je meer petities heb over 1 en het zelfde onderwerp verliezen al die petities hun kracht niet .

Ik vind het een gemiste kans.
Waarom dit niet bespreken met alle importeurs in Nederland om een veeeeeeeeeeeel groter bereik te genereren.
Wanneer ziet men in dat concurenten in de branche niet altijd je vijand hoeft te zijn.
Op zich mee eens!
Maar: daar hebben ze nu al een paar jaar op rij de kans toe gehad, maar al met al is daar nooit iets van terecht gekomen. Op de fora zijn vele goedbedoelde ideeën aangedragen, facebookpagina's opgezet, petities gestart en BPN/importeurs/winkeliers/politici aangeschreven, maar nooit is er 1 gezamenlijke tegenactie geweest. Dat vind ik de gemiste kans.

En, gelukkig eindelijk eens een goed geschreven en opgezette petitie.

zijn ze lekker laat mee!!!
want nu zijn de tijden al veranderd.
True. Eigenlijk te laat ja.
Net als de babypijl-boycot-campagne van de BPN. Ook te laat.

Maar toch, ook dit jaar zal er ondanks alles weer een storm van kritiek volgen, dus blijven dit soort acties (helaas) nodig. Dus: getekend :wink:

ik heb weinig verstand van politiek maar dat lijkt mij toch redelijk positief .

Gezien het een actie is van 1 importeur, laat het denk ik toch de kracht van deze dealerportalen zien. Zou zo'n petitie op alle portalen getoond worden (o.a. vuurwerkexpert.nl, onlinevooverkoop.nl, vuurwerkplanet.nl, vuurwerktotaal.nl) dan zouden de handtekeningen binnen lopen alsof het niks is.

Het is jammer van die nieuwsbrief dat houdt de andere wel tegen denk niet dat vuurwerkplanet bijvoorbeeld dit snel op zijn site zou zetten het is reclame voor gbv-weco. Of zie ik dit verkeerd?

Petitievoorvuurwerk.nl is onderdeel van GBV-WECO Vuurwerk B.V. importeur van Nederlands consumentenvuurwerk. Indien u zich inschrijft op de petitie dient u uw naam, woonplaats en e-mailadres in te vullen. GBV-WECO Vuurwerk B.V. zal uw gegevens zorgvuldig beheren en uw gegevens niet doorgeven aan derden, echter wel presenteerbaar maken voor een eventuele inlevering van de opgehaalde handtekeningen aan de Nederlandse Tweede Kamer.

Indien U de algemene voorwaarden van Petitievoorvuurwerk.nl niet accepteert zijn uw gegevens wel benodigd om dubbele inschrijvingen te voorkomen, maar gaan wij deze gegevens niet publiceren aan de Tweede Kamer en staat u niet in de database.

Blijkbaar zijn de voorwaarden inmiddels aangepast (en terecht!)en worden de gegevens dus niet meer gebruikt voor de commerciële doeleinden van GBV-Weco. De teller staat inmiddels boven de petitie tegen :handsup:

Er wordt nog steeds getekend maar weet iemand of dit nog actief is (copyright 2014) en of er nog plannen zijn om dat ook echt te gaan aanbieding, bijvoorbeeld tegelijk met de petitie tegen?

Back
Bovenaan