http://www.petitievoorvuurwerk.nl/

Ik zag weer een petitie voorbij komen.
Dit is een initiatief vanuit gbv-weco.

Petitievoorvuurwerk.nl is onderdeel van GBV-WECO Vuurwerk B.V. importeur van Nederlands consumentenvuurwerk. Indien u zich inschrijft op de petitie dient u uw naam, woonplaats en e-mailadres in te vullen. GBV-WECO Vuurwerk B.V. zal uw gegevens zorgvuldig beheren en enkel voor eigen gebruik opslaan. Dit betekend dat uw gegevens beheerd worden in de database van de website Onlinevoorverkoop.nl. Hierdoor zult u automatisch de nieuwsbrief ontvangen welke u maximaal zo’n 10 keer per jaar ontvangt. GBV-WECO Vuurwerk B.V. zal uw gegevens nier doorgeven aan derden, echter wel presenteerbaar maken voor een eventuele inlevering van de opgehaalde handtekeningen aan de Nederlandse Tweede Kamer.

Jammer van de nieuwsbrief maar hij loopt lekker!

Ik zag weer een petitie voorbij komen.
Dit is een initiatief vanuit gbv-weco.

Petitievoorvuurwerk.nl is onderdeel van GBV-WECO Vuurwerk B.V. importeur van Nederlands consumentenvuurwerk. Indien u zich inschrijft op de petitie dient u uw naam, woonplaats en e-mailadres in te vullen. GBV-WECO Vuurwerk B.V. zal uw gegevens zorgvuldig beheren en enkel voor eigen gebruik opslaan. Dit betekend dat uw gegevens beheerd worden in de database van de website Onlinevoorverkoop.nl. Hierdoor zult u automatisch de nieuwsbrief ontvangen welke u maximaal zo’n 10 keer per jaar ontvangt. GBV-WECO Vuurwerk B.V. zal uw gegevens nier doorgeven aan derden, echter wel presenteerbaar maken voor een eventuele inlevering van de opgehaalde handtekeningen aan de Nederlandse Tweede Kamer.

Jammer van de nieuwsbrief maar hij loopt lekker!

Ik vind het een gemiste kans.
Waarom dit niet bespreken met alle importeurs in Nederland om een veeeeeeeeeeeel groter bereik te genereren.
Wanneer ziet men in dat concurenten in de branche niet altijd je vijand hoeft te zijn.
Dessalnietemin getekend en ga hem vollop sharen.

gr

Uiteraard getekend.
Prima initiatief en als dat dan vanuit 1 importeur wordt opgepakt, mij best. Dat alle gegevens in het mailbestand komen voor commerciële doeleinden zou voor mij ook niet hoeven, maar weerhoud mij niet om hem in te vullen.

Hopelijk gaat iedereen hier reclame voor maken, ook alle importeurs, dan moet hier toch een heel mooi aantal handtekeningen uit te halen zijn!

Helemaal mee eens.

Heb hem dan ook gedeeld op de evo fb.
tevens roep ik bij deze zoveel mogelijk winkels op om deze link op hun site te plaatsen om zoveel mogelijk mensen te attenderen hierop.

Want ook onze vriend A.Bonte zal binnekort weer onder zijn steen vandaan kruipen.
En dan hebben wij in ieder geval alvast een tegen antwoord.
Uiteraard getekend.
Prima initiatief en als dat dan vanuit 1 importeur wordt opgepakt, mij best. Dat alle gegevens in het mailbestand komen voor commerciële doeleinden zou voor mij ook niet hoeven, maar weerhoud mij niet om hem in te vullen.

Hopelijk gaat iedereen hier reclame voor maken, ook alle importeurs, dan moet hier toch een heel mooi aantal handtekeningen uit te halen zijn!

Petitiewars 2.0?

Petities vind ik zelf iets wat geen/weinig effect heeft. Men krijgt een hiermee een gevoel dat ze iets kunnen veranderen aan een situatie, terwijl dat eigenlijk niet het geval is. En hoe slim is dit van GBV-Weco? Echter lijkt het mij een goed initiatief, waarvoor hulde. Zal hem invullen.

Petitiewars 2.0?

Petities vind ik zelf iets wat geen/weinig effect heeft. Men krijgt een hiermee een gevoel dat ze iets kunnen veranderen aan een situatie, terwijl dat eigenlijk niet het geval is. En hoe slim is dit van GBV-Weco? Echter lijkt het mij een goed initiatief, waarvoor hulde. Zal hem invullen.

Nou ik weet niet waar jij hebt gezeten de laatsten jaren maar kijk wat die bonte voor elkaar heeft gekregen met zijn list en bedrog petities.

Nou ik weet niet waar jij hebt gezeten de laatsten jaren maar kijk wat die bonte voor elkaar heeft gekregen met zijn list en bedrog petities.

Tjaaa. Dat is ook wel weer waar. Al gebruikt hij het meer als argument in zijn 'strijd' tegen vuurwerk.

heb ik me toch nog weten over te halen .
want er zwerven al meer petities over het internet voor het bijhoud van onze geliefde traditie .
wat ik me wel eens afvraag is verliest zo n petitie dan zou kracht niet !?

heb ik me toch nog weten over te halen .
want er zwerven al meer petities over het internet voor het bijhoud van onze geliefde traditie .
wat ik me wel eens afvraag is verliest zo n petitie dan zou kracht niet !?

Een petitie wint aan kracht naarmate meer personen tekenen en er van horen. Zouden alle websites van importeurs deze petitie aanprijzen, dan zijn we al een stuk verder.

Wat je echter wil, is dat het als artikel komt op het 8 uur journaal, dan haal je namelijk de "stille meerderheid" ook mee.

Back
Bovenaan