Hope in Dawn

RF JEROEN

VWC lid
hopeindawngroot.jpg

Artikelnummer: RFC 1466
Artikelnaam: Hope in Dawn
Bruto Gewicht: 3900 gram
Netto Kruitgewicht: 460,8 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Silver rotation to purple peony, silver rotation to green peony, silver rotation to yellow peony, silver rotation to red peony
Richtprijs: €38,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt:
De effecten lijken heel klein doordat er waarschijnlijk van grote afstand gefilmd is. Daardoor is de cake niet helemaal goed te beoordelen.
Maar met de indruk die ik nu heb begin ik al wel vast in jubelstemming te verkeren. Een grote broer van de Fire Emblem.
Royal Fireworks komt aan de wensen van de liefhebbers van dit prachtige effect tegemoet, waarvoor hulde

Fire Emblem heeft een rotating tail, maar die zie ik hier niet.
't is meer een soort silver whirl into mini-peony door slechte burst. Misschien moet deze nog drogen.

Productinfo klopt niet in filmpje, want tube diameter van 36 mm mag niet in NL.

Het potje Sky Dancers van Diamond Collection heeft dit effect ook (vorig jaar nieuw), dus helemaal nieuw/origineel is het niet. Ik vind het op zich wel een leuk effect, heb alleen wel het idee dat de uitwerkingen ietwat klein zijn... Klopt dat?

Mooie pot, alleen zijn het dus inderdaad geen rotating tails, maar silver whirls, zoals ook Weco deze nogal eens gebruikt in z'n vuurwerk.
Daardoor komen de peonies wat matig uit de verf, maar dá's niet erg, want dat maakt dit een rustige cake die je voor je kinderen kunt schieten in de vooravond.
Zoals alle cakes in de FU collectie zijn de kleuren weer erg helder!

Dat klopt, de peonys vielen mij qua grootte ook tegen. Voor mij toch een reden om hem te laten staan. Er zijn meerdere cakes in de collectie die wat lager geprijsd zijn en die ook deze spinners hebben, dus die spreken mij wat meer aan. De kleuren waren dan wel weer erg mooi helder.

Edit: Had het scherm al een tijdje open, vandaar dat ik de post van Heartworm niet had gezien. :wink:

oh oh oh weer een paar chinezen die niet hebben zitten opletten. Jammer, van een vrij unieke cake naar 1 die al vrij veel op de markt is.

? zie je het niet? Nu is het een swirling tail van cake tot burst, terwijl het eerst pas vlak voor burst een silver swirl was. Boeket is nu wel groter, maar zou denken dat met enkel wat meer burstlading de rest gewoon behouden had kunnen worden?

Ben het wel met Richardus eens. De charme van de cake zat hem in de spinners die in de lucht pas ontstonden... Dat maakte hem uniek.
Maar eerlijk is eerlijk, zo is hij ook wel heel vet :)

Back
Bovenaan