Hoogmoed

Deze was er tijdens de besloten demo van 25 november in Nieuwerbrug (bij Bodegraven) in ieder geval niet bij. Er wordt nog aan/ is aan gewerkt, hij is nog iets sneller geworden en de knal zou ook beter moet zijn dan de eerste versie :D. Dat is wat ik van de schepper :p ervan heb vernomen :bye:

Hij is echt super goed :) Gat harder dan ik gedacht had, en het feit dat ie nét niet alles tegelijk eruit spuugt, is ook erg leuk! De silver tail doet het ook prima. Ik keur hem goed. Voor het geld echt een superbak. Met twee tegelijk (is net zo duur als een Silver Salute) schiet ie de Silver Salute er misschien wel uit!

Poeh... zo lekker had ik hem voor deze prijs echt niet verwacht hoor, echt een klassebak dit. Hoop dat hij bij mij in de straat net zo goed presteert als hij op het filmpje doet. Ik neem er in ieder geval nog eentje extra bij tijdens de verkoopdagen!

Wat een prachtig product! :D
Echt een vet ding, ik had hem geschrapt omdat ik over mn budget heen zat, maar hij komt er gewoon op :)
Denk dat ik er maar 2 in v-shape zet als opening :)

Sodeju! Dat klinkt goed! Blij dat ik er al eentje besteld heb als eindsalvo :) misschien doe ik er nog wel eentje bij :D

Deze vanavond eindelijk live mogen zien, en ja hoor, dat wordt bijbestellen. Had hem al 1x op de lijst, maar dat moeten er minstens 2 zijn.
Wat een topper met prachtige tails en goede knallen!

Een heerlijke cake moet ik toch zeggen! Hier ga ik er zeker een aantal op mijn lijst van zetten. Dit was een positieve reactie, vooral de tail maakt het af, een mooie volle tail (lijkt misschien ook wel omdat de bombettes eruit gieren:p)

Gister live mogen aanschouwen en hij was boven verwachting goed zeg. Had er 3 op mijn lijstje staan, maar kunnen er wel meer worden.
Heerlijke tails, met ook nog een goede knal......TOPPERRRRRRR!

Wauw, wat een gaaf bakske:p Rammen met die handel en een prima prijs ook.
Vanavond ga ik deze live meemaken, ben erg benieuwd moet ik zeggen.

Hier de film, in het echt is ie helemaal vet!
Toppertje hoor, Hoogmoed:p

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet helemaal gelijkmatig, maar a la.
Het is een regelrechte topper!
Volgend jaar nog zo een maar dan fluit/knal a la eindsalvo van Manon het kanon
Moet je deze even schudden om alles gelijktijdig af te laten gaan?

Back
Bovenaan