Honselersdijk 12-06-2010

12 juni vuurwerk te Honselersdijk

plaats : honselersdijk
provincie : Zuid Holland
wie : Royal Fireworks
wat : ontbrandings vergunning
waar : Broekpolderlaan 10
tijd : onbekend

Op de kalender staat dat deze show ook op 13 juni wordt geschoten, weet jij daar misschien iets meer van Vinnie ?

Zondag 13 Juni 2010 Vuurwerk te Honselersdijk

Plaats : Honselersdijk
Provincie : Zuid Holland
Wie : Royal Fireworks
wat : onbekend
waar : lokatie Broekpolderlaan 10 te Honselersdijk
tijd : onbekend

op de vergunning aanvraag staat er ....

Zondag 12-06-2010

dit klopt inderdaad niet
zaterdag is het de 12e
en
zondag de 23e.

misschien effe mailtje sturen naar Royal.
om te vragen of dit vuurwerk zaterdag of zondag is.

Ik had ze vanmorgen ook gemaild.
zie onderstaand bericht,

Beste,
Ik had op een vuurwerkforum gelezen, dat er op 13-06-2010 een show wordt gegeven door royal fireworks in Honselersdijk, klopt dit ?
Graag zou ik verder willen weten hoelaat deze show begint, en wat er geschoten gaat worden.
Alvast bedankt.
M.v.g
Stefan drukker

Ik heb nog geen reactie terug gekregen van hun, als ik een mailtje krijg van ze, dan zal ik die posten.

Gr stefan

Was een leuk consumenten show, de bruidspaar was verbaasd en compleet boven hun verwachting uit hoe de show was.

Heb wederom combi gemaakt met fotograferen en filmen zal z.s.m. foto's en film online zetten.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer zo'n fan ban als ik lees dat het om een bruiloftsvuurwerk gaat na afgelopen avontuur in Noordwijk :rolleyes:, maar ik ben verrast als ik dit filmpje zie. Ik snap de reactie van het bruidspaar compleet met dat het boven hun verwachting was, dat was het namelijk ook bij mij.
Tuurlijk is zo'n bruiloftsvuurwerk budget afhankelijk en hadden wij met de show in Noordwijk gewoon pech, maar weet ik door dit filmpje weer wel dat het toch kan lonen naar zoiets toe te gaan.

Idd torr , het was de vorige keer gewoon een beetje jammer, en dan druk ik me voorzichtig uit :p
Hier zie je hoe het wel kan :-)

Hier aantal foto's:

Veiligheid [hartje] Gezondheid:
xbs7pak56s2c3y.jpg

vi4uu640tuknmw.jpg

0gektoax8wzefe.jpg

o7o27cec4ocqiq.jpg

trot6458kgkzhn.jpg

ehrht6c0cmeyrx.jpg

voor meer foto's zie ons foto album: klik hier

Laatst bewerkt:
Back