[Hong Deng Long] Black Salute

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou er was geen vonkoverslag en het tempo leek wel snellont, dat is niet naar behoren en dan noem ik het een productiefout.

Ik ben inmiddels veel matten gewend van original fireworks. Ben altijd tevreden geweest erover.

Soms gaat een mat inderdaad wat sneller dan anders. Mijn ct500 duurde opgehangen bijna 20 sec. terwijl bij veel mensen dit maar 6 seconde was.

Normaal gesproken duurde black salute zo'n 7 seconde. Dit kan altijd afwijken, want ik heb ook paar x gehad dat dit 5 seconde was en ook wel eens 12 seconde. Dat zijn dan gewoon uitzonderingen.

Laatst bewerkt:
@ Acyrus.
vooral de eerste filmpje doet het um.
voor af een heerlijke shell op de acher grond gevolgd door een pracht mat.
Mooi prodct zo!

ik heb een black salute vraagje ik wil er 25 stuks van aanschaffen weet iemand waar ik de beste deal kan slaan? bij loots of ergens anders?.ik ga altijd maar een keer per jaar naar belgie jullie mischien vaker en hebben daardoor wat meer info?

ik heb een black salute vraagje ik wil er 25 stuks van aanschaffen weet iemand waar ik de beste deal kan slaan? bij loots of ergens anders?.ik ga altijd maar een keer per jaar naar belgie jullie mischien vaker en hebben daardoor wat meer info?

Je moet sowieso naar de winkel gaan waar ze vandaan komen:

Dus liefst Original fireworks Olen en anders De bunker in Baarle of de tabacothiek in Baarle.

uuh welke winkel je na toe moet gaan?
De goedkoopste:D
Maar vind dit tog een erg fijn matje..
Vind het jammer dat Original hier geen 180 of 240 schotje van heeft..
Zou mooi zijn want zo hoef ik niet jaarlijks die pokke dingen aan elkaar te verbinden:wink:
En nee ik wil geen Goud matten want die gaan minder hard en (vaak) te snel!

Heerlijke matten , alleen ik hang ze altijd op. Elke mat hang ik wel op eigenlijk behalve thousand farts of musquito farts. Dan kan ik wat langer genieten.

wat een geweldige mat is dit. heerlijk dat rappe tempo met die doffe knallen en daarna een mooie rode snippers over de hele weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan