Hollandivani

vind het alleen wel grappig, de advertentie spreekt altijd over containers vol en dan wordt het aan geleverd per vrachtwagen...lees ik in ieder verslag.

dan heb ik de indruk dat je opslag capaciteit niet erg groot is.
anders laat je namelijk wel containers aan de deur komen en trek je deze in een keer leeg.
nu heb ik het idee dat ze het gewoon uit de centrale opslag van de leverancier krijgen en of ophalen.

maar op de foto`s ziet het er niet heel druk uit..

Mijn eerste en tevens mijn laatste bezoek aan hollandivani. Wat een amateurs. Sta eerst op 29 december 2 uur in de rij is het hele Zena assortiment al op. Ik wilde graag de Zena revolution. Deze zou bij hun 140 euro moeten kosten, maar helaas. Volgend jaar toch maar weer in de voorverkoop bestellen voor 170 euro. Krijg je toch een toxic cake t.w.v. 35 euro kado.

Alleen bij het zien van de uitstraling van de winkel zou ik er niet eens naar binnen gaan.
Maar aan de andere kan snap ik het ook niet, elk jaar word er hetzelfde gezegd, maar toch gaan er mensen heen ? :bonk::bonk:

Vroeger was deze winkel een aanrader.

De winkel zag er toen precies hetzelfde uit maar de net nieuwe 500 grams cakes kocht je hier voor 20-25 euro die waren bij jou zo rond de 60-80 euro.

Een winkel is echt niet slecht om hoe deze er uit ziet.

Wij van wc eend raden wc eend aan.

Zoals elk jaar weer even wezen kijken. Kijken dus. Blijft een drama. Kampers achter de balie, Nederlandstalige muziek die veel te hard staat, dramatisch assortiment. Binnen 2 minuten stond ik weer buiten gelukkig met lege handen. Alleen dat grote pijlenpakket was er nog, en een paar van hun pakketten die bij Vuurwerkland- Steenbergen nog goedkoper waren dan daar. O en dat Zena vuurwerk is grotendeels nooit geleverd geweest.

Toch grappig dat ik dit al jaren roep en er toch mensen zijn die de advertentie geloven dus toch heen gaan en daarna teleurgesteld thuiskomen.

toch ook wel leuk dat je er ZELF dan ook nog heen gaat !
en wat boeit het nou wie of wat er achter die balie staat ?
het gaat om het vuurwerk en op voorhand weet je dat ze er staan.

als je het niks vind moet je er ook niet komen

toch ook wel leuk dat je er ZELF dan ook nog heen gaat !
en wat boeit het nou wie of wat er achter die balie staat ?
het gaat om het vuurwerk en op voorhand weet je dat ze er staan.

als je het niks vind moet je er ook niet komen

Ik ga er alleen heen om te kijken. Om zelf te zien hoeveel mensen er nog steeds intrappen. En omdat het om het vuurwerk draait is het juist nog erger, omdat 90% van hun advertenties niet klopt en dat speelt al een decennia lang.

Kruid... ach je spreekt het 't zelfde uit. Alsof ze je verstaan daar in die loods met alleen maar te harde Neerlandschtalig muziek.

wat is jullie ervaring over deze winkel?
ik ben nog nooit langs geweest en zag toevallig in de krant een blaadje van het verkochte producten voor belachelijke prijzen......
is het waard om er langs te gaan ?
wat kan ik verwachten?
welke tijden raden jullie aan om langs te gaan indien jullie het aanraden...
anders ga ik bij intratuin bestellen.

ik ben nog nooit langs geweest en zag toevallig in de krant een blaadje van het verkochte producten voor belachelijke prijzen......
wat kan ik verwachten?

Ik zou zeggen, lees dit topic door en trek je conclusie. Ervaringen zijn over t algemeen niet al te best.

wat kan ik verwachten?

In die prijzen hoef je niet te geloven, de helft kopen ze niet in of specificeren ze niet goed in het foldertje(NEM 4kg ipv NEM 2kg) en de namen houden ze zo vaag mogelijk. Het ligt redelijk dicht tegen oplichting aan, maar andere dingen hebben ze wel.

Of het waard is om langs te gaan? Ik denk alsnog wel. Ga alleen niet met een lijstje erheen en informeer je goed in de verschillende producten voor je ze koopt. (http://www.cafferata.nl/wp-content/uploads/catalogus_2015_kl.compressed.pdf)

Wat je kan verwachten is, als je om 00:00 op de 29e aankomt dat je weer naar huis kunt gaan. Ik raad je aan om overdag te komen, dan werken de meeste mensen. ook kun je ervan uitgaan dat je niet alles wat ze aan de balie tonen hebben, vooral de echte aanbiedingen zijn vaak weg. Maar ik heb vorig jaar met 180 euro een mooi showtje kunnen samen sprokkelen. zorg allen wel dat je even met je mobiel de filmpjes kijkt voor je uit koopt. Hou er ook rekening mee dat je net op een verkeerd tijdstip komt en dat je de volgende dag weer terug moet om je vuurwerkvoorraad aan te vullen omdat ze niet genoeg aanbiedingen hadden.

Ik was zelf van plan om na volgend jaar niet meer te gaan. Omdat ik de afgelopen maanden in Duitsland was wilde ik daar vuurwerk kopen. Ik ben vlak voor de kerst naar huis gegaan en had geen tijd om me in de nl vw-boekjes te verdiepen. Helaas zit ik met een probleempje met vervoer naar Duitsland en denk dat ik dit jaar toch maar weer hier op uitkom omdat er geen goede dealers in mn buurt zijn.

Conclusie: Hou je van zekerheid en heb je aanbieders met voordeeltjes in je buurt ga daarheen. Ben je bereid risico te lopen en wil je de tijd nemen om je in hun mogelijke assortiment te verdiepen dan kun je er heen gaan. Je weet alleen niet zeker met wat en hoeveel je thuiskomt

zo te lezen is het niet waard......
als ik er langs ga wil ik niet met lege handen terug komen XD

ik heb al een deel bij zenavuurwerk bestelt en de rest zal ik wel morgen bestellen.

Als je er morgen (29-12-16) aankomt om 10/11 uur, zijn dan de meeste aanbiedingen uit de folder uitverkocht? In de rij staan maakt me niet uit, gaat me gwn om de aanbiedingen, ook de rotjes: je mag maar 2 pakjes, maar kan je er op de enige manier meer krijgen?

Moet dan ook nog in de rij gaan staan en waarschijnlijk 2u wachten... dus zeg maar: is t meeste om 12u uitverkocht?

Back
Bovenaan